يکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 691
فصل جدید لیگ آینده‌سازان؛

کاراته‌کاهای قم با پیروزی آغاز کردند

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم کاراته صنایع شهاب گاز‌سوز قم از موفقیت این تیم در گام نخست فصل جدید پیکارهای لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.
کاراته‌کاهای قم با پیروزی آغاز کردند
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم پایدار اظهار کرد: تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز قم امسال با نفرات مستعد و آماده کاراته قم در مسابقات لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور حضور یافته و به دنبال کسب رتبه‌ای بسیار خوب هستیم.

وی ادامه داد: نخستین هفته از دور رفت رقابت‌های لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور در بخش پسران در سالن آموزش مجموعه ورزشی شهید کبکانیان برگزار شد و طی آن تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز قم با کسب پیروزی در مصاف با هیئت همدان این رقابت‌ها را آغاز کرد.

مربی تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز قم افزود: در نخستین مسابقه خود در آغاز فصل جدید پیکارهای لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور به مصاف تیم کاراته هیئت همدان رفتیم که این مسابقه در نهایت با برتری تیم صنایع شهاب گاز‌سوز قم به پایان رسید.

وی عنوان کرد: در این مسابقه تیم کاراته صنایع شهاب گازسوز قم در بخش کومیته با امتیاز ۱۶ بر چهار به برتری رسید اما رقابت بخش کاتا به دلیل اینکه از مسئولان برگزاری مسابقات درخواست مرخصی کردیم، به هفته دیگری موکول شد.

پایدا خاطرنشان کرد: دومین مسابقه صنایع شهاب گاز سوز قم در هفته نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور مقابل تیم ارژن فارس برگزار شد که در این مسابقه دو تیم در بخش کومیته به تساوی ۹ بر ۹ دست یافتند اما در نهایت با احتساب امتیاز تکنیک، تیم صنایع شهاب گاز سوز قم برتری در این مسابقه را از آن خود کرد.

وی با اشاره به رقابت دو تیم در بخش کاتا عنوان کرد: در رقابت بخش کاتا بین تیم‌های صنایع شهاب گازسوز قم و ارژن فارس، در هر دو بخش کاتای تیمی و انفرادی این تیم کاتای ارژن فارس بود که مقابل ما به برتری دست یافت.

مربی تیم کاراته صنایع شهاب گازسوز قم تصریح کرد: در پایان نخستین هفته از فصل جدید پیکارهای لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور، تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی با برتری مقابل رقبای خود در صدر ایستاد و صنایع شهاب گاز سوز قم در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با شش امتیاز تیمی و ۴۳ امتیاز انفرادی صدرنشین شد، سپاه روح‌الله مرکزی با شش امتیاز تیمی و ۳۰ امتیاز انفرادی در مکان دوم ایستاد، امید ارژن فارس با سه امتیاز تیمی و ۲۷ امتیاز انفرادی رده سوم را در اختیار گرفت و تیم صنایع شهاب گازسوز قم با سه امتیاز تیمی و ۲۵ امتیاز انفرادی چهارم است.

پایدار تصریح کرد: در این مسابقات ۱۳ تیم ثبت‌نام کرده‌اند که در مسابقات هفته نخست تنها ۹ تیم شرکت کردند و با هماهنگی با کمیته سازمان لیگ فدراسیون کاراته، چهار تیمی که در این مسابقات حاضر نشدند، در سالن حضور داشتند اما به دلیل رقابت با یکدیگر نتوانستند در مسابقات هفته نخست به میدان بروند و به همین علت در هفته نخست برای آنها باخت منظور نشد، اما در صورتی که هفته آینده در مسابقات شرکت نکنند، از جدول حذف خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcjfvemzuqeh.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما