چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 15063
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد:

آغاز طرح استثنایی اسقاط خودروهای فرسوده ویژه ماه مبارک رمضان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از آغاز طرح استثنایی اسقاط خودروهای فرسوده ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.
آغاز طرح استثنایی اسقاط خودروهای فرسوده ویژه ماه مبارک رمضان
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سيد سيف‌الدين موسوي ضمن تبريك فرارسيدن ماه مبارک رمضان با اشاره به طرح خودروهاي فرسوده اظهار كرد: دارندگان خودروهای سواری مدل 1360 تا 1366 می‌توانند با مراجعه به مرکز اسقاط این سازمان ضمن ثبت‌نام رایگان در این طرح علاوه بر دریافت مبلغ 17 ميليون ریال، از مزایای بسیار ویژه آن نیز بهره‌مند شوند.

وي به تفاوت این طرح با طرح‌های گذشته اشاره كرد و افزود: مرکز اسقاط این سازمان براي رفاه حال مالکان خودروهای فرسوده مشمول این طرح در ماه مبارک رمضان چهار امتیاز ویژه را در نظر گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به تشريح جزئيات طرح پرداخت و افزود: دغدغه اصلی دارندگان خودروهای فرسوده عدم توانایی در راه‌اندازی و انتقال خودرو به محل پارکینگ مراکز اسقاط است که این سازمان به صورت کاملا رایگان نسبت به انجام این روند اقدام مي‌كند.

وي با بيان اينكه قابلیت روشن شدن و حرکت یکی از شرایط تحویل خودروهای فرسوده است گفت: اغلب خودروهای فرسوده موجود دارای شرایط موصوف نبوده و این مسئله، دغدغه اصلی مالکان خودروهای فرسوده است که بر این اساس مرکز اسقاط سازمان مدیریت پسماند تصمیم به حمل و انتقال خودرو به پارکینگ و راه‌اندازی آن، به صورت کاملا رایگان كرده است.

موسوي صرفه‌جویی در وقت و هزینه مالکان را از مزاياي ديگر اين طرح ذكر كرد و افزود: پیگیری و تشکیل پرونده خودرو در راهور استان یکی دیگر از مشکلات مهم مالکان است که این روند نیز از ابتدا تا انتها توسط کارشناسان این سازمان صورت خواهد گرفت و نیازی به مراجعه شهروندان به اداره راهور نيست.

وي تصريح كرد: براي تشویق و ایجاد انگیزه برای مالکان خودروهای فرسوده این سازمان به 20 نفر از کسانی که نسبت به ثبت‌نام و تحویل خودروهای خود اقدام كنند جوایز بسیار ارزنده‌ای اهدا مي‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم يادآور شد: مدت این طرح محدود و ویژه ماه مبارک رمضان بوده و مرکز اسقاط این سازمان تنها مرکزی در کشور است که این چهار امتیاز را به یمن حلول ماه مبارک رمضان و براي رفاه هر چه بیشتر حال مالکان خودروهاي فرسوده در نظر گرفته است.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcex78z.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما