چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 14890
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد:

اجرای طرح جدید ثبت‌نام نقدی خودروهای فرسوده وانت بار در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح جدید ثبت‌نام نقدی خودروهای فرسوده وانت بار در قم خبر داد.
اجرای طرح جدید ثبت‌نام نقدی خودروهای فرسوده وانت بار در قم
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی با اشاره به طرح جدید ثبت‌نام نقدی خودروهای فرسوده وانت بار اظهار کرد: معاونت نوسازی ناوگان کشور اقدام به اجرای این طرح به صورت کشوری کرده است که مرکز اسقاط و بازیافت سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به عنوان تنها نماینده دولتی این معاونت در استان پیگیری این کار را به عهده دارد.
 
وی به مراحل طرح جدید ثبت‌نام نقدی خودروهای فرسوده وانت بار اشاره کرد و افزود: مالکان خوروهای فرسوده وانت بار مدل 77 و پایین‌تر و دارای یک تن و کمتر می‌توانند با شرکت در این طرح از تسهیلات 12 میلیون ریالی آن بهره‌مند شوند.
 
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای برای خودروهای وانت بار فرسوده مدل‌های 77 و پایین‌تر و با ظرفیت بیش از یک تن در نظر گرفته شده است گفت: مالکان می‌توانند با دریافت مبلغ 22 میلیون ریال نسبت به از رده خارج کردن خودروی خود اقدام کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: تردد خودروهای فرسوده مشکلات و معضلاتی از نظر حفظ ایمنی و جان شهروندان دارد.
 
موسوی نسبت به مشارکت مالکان خودروهای فرسوده در این طرح ابراز امیدواری کرد و افزود: حفظ محیط زیست یک وظیفه همگانی است و به مشارکت همه شهروندان نیازمند است.
 
مرکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم واقع در میدان شهرداری، مقابل رستوران زاگرس پاسخگوی شهروندان است و در ضمن شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 36705551 و 36701150 تماس حاصل کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbgwb8.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما