يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 15191
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم مطرح کرد:

گلزار علی بن جعفر قم در انتظار بودجه

قم نيوز : قم نیوز: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: گلزار علی بن جعفر قم با دارا بودن 3 هزار شهید بزرگترین گلزار استان است که اکنون برای احداث در انتظار بودجه به سر می‌برد.
گلزار علی بن جعفر قم در انتظار بودجه
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری قم نیوز، با اشاره به گلزار علی بن جعفر(ع) اظهار کرد: 3 هزار شهید در این گلزار است و بزرگترین گلزار استان محسوب می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: 15 میلیارد تومان برای مجموعه گلزار علی بن جعفر برآورد هزینه شده که اگر مسئولان اختصاص دهند این مجموعه ساماندهی می‌شود.
 
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: فضاهای جنبی در فاز دوم گلزار شامل سالن اجتماعات و مجموعه‌های ورزشی بوده که به 30 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.
 
وی عنوان داشت: چادر خیمه‌ای مهم‌ترین شاخص فاز اول گلزار علی بن جعفر(ع) است که دارای یک ستون عمود در وسط گلزار است به طوری که نصب این چادر از باد و باران جلوگیری می‌کند.
 
جعفری با بیان اینکه 70 گلزار در استان وجود دارد گفت: گلزار شهدای 15 خرداد دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی و گلزار شهدای طیب و طاهر دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است.
 
وی با اشاره به مرکز توانبخشی ایثارگران گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 21 هزار متر مربع در انتهای خیابان جمهوری احداث می‌شود.
 
وی عنوان داشت: فاز اول این مرکز به 98 درصد پیشرفت رسیده و در حال تحویل موقت است و فاز دوم آن به حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.
 
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: فاز اول مرکز توانبخشی شامل استخر و سالن چند منظوره بوده و فاز دوم شامل مجموعه درمانی، آمفی تئاتر و اقامتی است.
 
وی عنوان داشت: تاکنون برای احداث مرکز توانبخشی 7 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده و برای تکمیل این پروژه به 12 میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgqq9q.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما