شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 1524

تیم دارت بانوان جانباز قم قهرمان شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم دارت بانوان جانباز استان قم با حضور در مسابقات دارت سراسر کشور با کسب حداکثر امتیاز در سکوی قهرمانی ایستاد.
تیم دارت بانوان جانباز قم قهرمان شد
به گزارش قم نیوز، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار کرد: این مسابقات که از روز ۱۸ آبان ماه در ساری آغاز شد روز جمعه با کسب قهرمانی بانوان جانباز قم به کار خود پایان داد.

مهدی پهلوانی افزود: فرخنده عبدالله سلیمی، انسیه تاج‌زاده قمی، منصوره زیبا و طاهره مظفری ‌برگزیدگان این دوره از مسابقات دارت بودند و مربیگری این تیم را طاهره شریفی عهده‌دار بود.

وی ایجاد نشاط روحی و سلامت جسمی را از اهداف برگزاری این مسابقات دانست و ادامه داد: تیم دارت قم سال‌های گذشته نیز توانسته بود مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود سازد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: در این مسابقات که در دو رشته دارت و تیراندازی انفرادی برگزار شد تیم تیر اندازی نیز با اعزام بانوان جانباز حمزه‌زاده، خدانظر و مولایی به مربیگری فاطمه حیدری توانست عناوین برتر را از آن خود کند.

وی گفت: هم اکنون ۹۸ بانوی جانباز در قم حضور دارند که از این تعداد ۳۷ نفر در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله دارت، تیراندازی، تنیس، آمادگی جسمانی، والیبال و... مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.x0f2yt0koa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما