پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 5869
در ایام نوروز صورت گرفت؛

اعزام ۲۰۰ نفر از جامعه ایثارگران قم به اردوی راهیان نور

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از اعزام ۲۰۰ نفر از اعضای جامعه ایثارگران استان به اردوی راهیان نور در ایام نوروز امسال خبر داد.
اعزام ۲۰۰ نفر از جامعه ایثارگران قم به اردوی راهیان نور
به گزارش قم نیوز، مهدی پهلوانی  با اشاره به اعزام‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، ویژه ایام نوروز امسال، یادآور شد: در ایام نوروز امسال ۲۰۰نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان در قالب کاروان راهیان نور راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی با بیان اینکه این افراد در قالب دو کاروان به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند، تصریح کرد: کاروان اول، اواخر اسفند ماه ۹۰ و اوایل فروردین با حضور ۸۰ نفر از والدین معظم شهدا عازم شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: کاروان دوم نیز با حضور ۱۲۰ نفر از طلاب شاهد و ایثارگر از ۱۰ فروردین امسال تا ۱۳ فروردین ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی در خصوص هدف از این اعزام‌ها اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس، آشنایی با نسل دفاع مقدس و الگوگیری از شهدا و عهد و پیمان با آرمان‌های آنان از اهداف این اعزام‌ها تعیین شده است.

پهلوانی با اشاره به اینکه اعزام خانواده‌های شهدا در قالب کاروان راهیان نور در ایام مختلف سال از جمله نوروز انجام می‌شود، افزود: زائران در این اردو‌ها از مناطقی از جمله شلمچه، طلائیه، فکه، منطقه عملیاتی فتح المبین، مسجد جامع و گلزار شهدای خرمشهر بازدید کردند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.meifuqeohsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما