سه شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 3300
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

23 هزار ایثارگر قم در برنامه‌های قرآنی شرکت کردند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: در طول شش ماهه اول امسال 23 هزار و 716 نفر از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در برنامه‌های مختلف قرآنی شرکت کرده‌اند.
23 هزار ایثارگر قم در برنامه‌های قرآنی شرکت کردند
به گزارش قم نیوز، مهدی پهلوانی اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل برگزاری برنامه‌های آموزش قرآنی اعم از روخوانی، حفظ، مفاهیم و قرائت، آموزش تخصصی پیشتازان در رشته قرائت و حفظ، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی و مسابقه کتابخوانی رمضان با موضوع تفسیر سوره انفال، آموزش مفاهیم قرآن در خانه و... بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های قرآنی بنیاد شهید برای جامعه هدف در نیمه دوم سال گفت: هم اکنون ثبت‌نام مسابقات قرآن خانواده‌های شهدا، همسران و فرزندان و جانبازان و آزادگان و خانواده ایشان انجام شده و این مسابقات به زودی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات هزار و ۵۰۰ نفر هستند که از این تعداد برگزیدگان به مسابقه استانی راه خواهند یافت.

وی اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تفسیر، مفاهیم و حفظ برگزار می‌شود و ۲۰۰ نفر از برگزیدگان به مرحله استانی راه یافته و برگزیدگان مرحله استانی نیز آماده حضور در مسابقات کشوری خواهند شد.

پهلوانی اضافه کرد: همچنین همزمان با دهه بصیرت از ۲۳ نفر از ایثارگران برگزیده مسابقات قرآنی از بین آقایان در گلزار سوم خرداد و در حاشیه محفل قرائت قرآن کریم تجلیل می‌شود.
وی ادامه داد: مراسم تجلیل از ۳۲نفر از بانوان ایثارگر ۱۵ دی ماه در کانون شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.vnxt23nxvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما