دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 15242
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد:

برگزاری برنامه‌های گسترده فرهنگی و قرآنی ویژه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برنامه‌ریزی به منظور اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی و قرآنی ویژه ورزشکاران و باشگاه‌ها در ماه رمضان خبر داد.
برگزاری برنامه‌های گسترده فرهنگی و قرآنی ویژه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان
به گزارش قم نیوز،  روح‌الله رمضانی مهمترین برنامه‌های این معاونت ویژه جوانان و ورزشکاران در ماه پر خیر و برکت رمضان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اقبال بیشتر جوانان و ورزشکاران به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در این ماه عزیز اداره کل ورزش و جوانان نیز برای افزایش غنای برنامه‌ها و ترویج برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در اماکن ورزشی برنامه ویژه‌ای را تدوین کرده‌ایم.
 
وی یادآور شد: خوشبختانه در این ماه مبارک که همزمان با ایام اوقات فراغت جوانان و اوج فعالیت اماکن ورزشی است زمینه بسیار خوبی فراهم شده تا با همکاری مسئولان کانون‌ها و کلاس‌های آموزشی رشته‌های مختلف برنامه‌های قرآنی در اماکن ورزشی گسترش یابد.
 
رمضانی بیان کرد: برای نخستین بار در سال‌ جاری گروه قرآنی شامل حافظان قرآن خردسال، قاریان برتر قرآنی و سخنرانان با انضمام برنامه‌های متنوع قرآنی و مسابقات ویژه برای انجام برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان در باشگاه‌های خصوصی هماهنگ شده‌اند.
 
وی ابراز کرد: برای این منظور مدیران باشگاه‌های ورزشی می‌توانند درخواست خود مبنی بر برگزاری محفل قرآنی در محیط باشگاه ورزشی را به معاونت فرهنگی ارائه دهند تا با برنامه ریزی قبلی انجام شده گروه قرآنی مذکور در باشگاه ورزشی اجرای برنامه داشته باشند بدون اینکه باشگاه‌های ورزشی هزینه‌ای در این زمینه پرداخت کنند.
 
رمضانی همچنین از تشکیل کاروان قرآنی خبر داد و بیان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته کاروان قرآنی به منظور برگزاری محافل قرآنی در مساجد و بوستان‌های شهر با همکاری دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان و مدیریت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آماده شده تا 30 محفل قرآنی را در 30 مسجد استان برنامه ریزی و اجرا کنند.
 
برگزاری همایش اخلاق در ورزش در ماه مبارک رمضان
 
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: برگزاری همایش اخلاق در ورزش و نیز مسابقات حفظ و قرائت قرآن ویژه جامعه ورزشی نیز با مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران استان در ماه مبارک رمضان امسال برگزار می‌شود.
 
وی همچنین از برگزاری ضیافت قرآنی در مجتمع ورزشی خورشید خبر داد و عنوان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت مجتمع خورشید امسال برای نخستین بار برنامه ضیافت قرآنی ویژه ورزشکاران و خانواده محترم آنها در شب‌های ماه مبارک رمضان همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد که در کنار این برنامه‌ها نمایشگاه کتاب و کارگاه‌های نقاشی در حاشیه ضیافت‌های شبانه در این باشگاه برگزار خواهد شد.
 
رمضانی به برنامه‌های گسترده تشکل‌های جوان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: تشکل‌های فرهنگی فعال جوانان نیز برنامه‌های گسترده‌ای در ماه مبارک رمضان در سطح شهر و همچنین فرهنگسرای جوان اجرا خواهند کرد که این معاونت از این برنامه‌ها در حد توان حمایت می‌کند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdxx0f.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما