سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 15048
زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی صورت می‌گیرد:

غنی‌سازی اوقات فراغت 5700 دانش‌آموز و دانشجو در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی از غنی‌سازی اوقات فراغت پنج هزار و 700 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش این نهاد با 28 سرفصل آموزشی متنوع تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.
غنی‌سازی اوقات فراغت 5700 دانش‌آموز و دانشجو در قم
به گزارش قم نیوز،  عبدالله جلالی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به تبیین برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان سال جاری پرداخت و اظهار کرد: 5 هزار و 700 دانش آموز و دانشجو زیر پوشش این نهاد به تحصیل اشتغال دارند که از این تعداد هزار و 100 نفر را دانشجویان تشکیل می‌دهند.
 
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان برنامه‌های متنوعی را تدوین کرده است که در این راستا می‌توان به تشکیل کانون‌های دائم و موقت در شش پایگاه برای ساماندهی کلاس‌های تابستان اشاره کرد.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: از ابتدای تیر ماه سال جاری این کانون‌ها به صورت تمام وقت در اختیار فرزندان خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی به تفکیک جنسیت قرار گرفته است.
 
وی با تاکید بر اینکه دوره‌های تابستانی تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد یافت تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 28 عنوان و سرفصل آموزشی تدوین شده که اکنون در حال اجرایی شدن است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم یکی از این برنامه‌های آموزشی را آموزش سبک زندگی دینی ذکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم شعار امسال را که تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است عینیت ببخشیم.
 
وی از دیگر برنامه‌هایی که این نهاد برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان در نظر گرفته است را برگزاری اردوهای کوتاه مدت یک روزه و هفت روزه برای هزار و 400 نفر عنوان کرد و گفت: مقصد اردوها مشهد و تهران در نظر گرفته شده است.
 
جلالی بیان داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای برای دانش‌آموزان و دانشجویان با تمام امکانات به صورت رایگان برنامه ریزی و تدوین شده است.
 
وی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان تصریح کرد: در این راستا صرف اعتباری سه میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم از تدوین 28 سرفصل آموزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت خبر داد و بیان کرد: مهارت زندگی، فعالیت ورزشی، آموزش فنی، رایانه، روباتیک و تعمیر موبایل از جمله آموزش‌هایی است که در این مدت به دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ارائه می‌شود.
 
وی از هماهنگی با اداره کل فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته دانش‌آموزان و دانشجویان پس از اتمام دوره آموزشی در آزمون سنجش اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم شرکت کرده و گواهی مهارت دریافت می‌کنند.
 
جلالی خاطرنشان کرد: برای دانش آموزان و دانشجویانی که در دوره‌های آموزشی این نهاد شرکت می‌کنند امکاناتی مانند پذیرایی، سرویس رفت و آمد، وسایل مورد نیاز برای شرکت در اردو مانند کفش و سایر لوازم مورد نیاز به صورت رایگان تهیه و در اختیار آنان گذاشته می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdch6vnz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما