چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 15100
به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت پسران:

طرح به سوی بهشت در حرم کریمه اهل بیت(س) اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و نشر معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از اجرای طرح به سوی بهشت در این مکان مقدس به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت پسران خبر داد.
طرح به سوی بهشت در حرم کریمه اهل بیت(س) اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مصطفی حسینی با اشاره به برنامه‌های تابستانی دانش‌آموزی حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: طرح به سوی بهشت ویژه پسران برنامه‌ریزی شده که شامل حلقه‌های معرفت و جلسات چهره به چهره است که به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: هیئت‌های دانش‌آموزی در طرح به سوی بهشت تشکیل شده و در این راستا کارگاه‌ها، جنگ‌ها و جلسات مختلفی برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی و نشر معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به طرح تابستانی در پناه بانو ویژه دختران گفت: این طرح برای رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دختران، ارائه برنامه‌های متنوع و جدید در قالب برنامه‌های فکری، اندیشه‌ای، معرفتی و دینی برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه حدود 6 هزار نفر در برنامه‌های تابستانی سال گذشته حرم کریمه اهل بیت(س) شرکت کرده‌اند ابراز امیدواری کرد بر اساس افزایش استقبال 10 درصدی که هر سال از برنامه‌ها صورت می‌گیرد، امسال نیز افزایش استقبال از برنامه‌های تابستانی وجود داشته باشد.

 
انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgzq9q.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما