شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 15159
همزمان با ماه مبارک رمضان:

طرح ضیافت مهدوی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: طرح ضیافت مهدوی در طول ماه رمضان در قم برگزار می شود.
طرح ضیافت مهدوی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، همزمان با ماه رمضان مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم طرح ضیافت مهدوی را با هدف ارتقای آگاهی مردم درباره موضوع مهدویت برگزار می کند.
 
از جمله بخش های طرح ضیافت مهدوی، تفسیر آیات مهدوی، بررسی انحرافات و آسیب های مهدوی و ارائه دروس دوره های کوتاه مدت معارف مهدویت است که توسط کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت در قالب یک نشست عمومی این معارف ارائه  می‌شود.
 
دروس دوره کوتاه مدت معارف مهدویت، دوازده درس است که این دورس عناوینی همچون بحث غیبت و فلسفه غیبت، انتظار و وظایف منتظران، بررسی علائم و شرایط ظهور را دارند.
 
شرکت در طرح ضیافت اداری برای عموم آزاد است و افراد می توانند در ساعات اداری با مراجعه به مرکز تخصصی مهدویت در این طرح ثبت نام کنند.
 
طرح ضیافت مهدوی از روز شنبه 22 تیرماه مصادف با چهارم رمضان هر روز از ساعت 11 و 30 دقیقه تا اذان ظهر در محل مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در خیابان صفائیه، کوچه آمار، بن بست شهید علیان پلاک 24 برگزار می شود.
 
خاطرنشان می شود مرکز تخصصی مهدویت، در تابستان سال 1380، با هدف گسترش و تعمیق فرهنگ مهدویت در سطح جامعه به ویژه  درمیان نسل جوان و فرهیخته و تربیت مبلغ، پژوهش گر و مدرس مباحث مهدویت، تشکیل شده است.
 
مرکز تخصصی مهدویت همچنین به مناسبت اعزام مبلغین در نیمه شعبان و رمضان، نرم افزار ره توشه ماه شعبان و رمضان را تولید کرده است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcao6n6.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما