سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 15273
مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم خبر داد:

افزایش ظرفیت تأمین گوشت بر اساس تقاضای شهروندان در ایام رمضان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم از امکان افزایش ظرفیت تأمین گوشت بر اساس تقاضای شهروندان قمی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
افزایش ظرفیت تأمین گوشت بر اساس تقاضای شهروندان در ایام رمضان
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اسدالله علی عسگری با اشاره به اقدامات سازمان کشتارگاه در ایام ماه رمضان اظهار کرد: این سازمان مانند ماه‌های گذشته عملکرد خود را ادامه می‌دهد ولی بر اساس تقاضای شهروندان امکان افزایش ظرفیت تأمین گوشت تا 3 هزار رأس دام وجود دارد.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در تامین گوشت مورد نیاز مردم خاطرنشان کرد: سازمان کشتارگاه 70 درصد نیاز گوشتی شهروندان را تأمین می‌کند.
 
مدیر عامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم در خصوص میزان کشتار روزانه این سازمان گفت: روزانه هزار رأس دام سبک و 40 رأس دام سنگین در کشتارگاه قم در شرایطی کاملا بهداشت ذبح می‌شود.
 
مدیر عامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم عنوان داشت: در نظر داریم با نصب دوربین‌های مدار بسته نظم بیشتری را در سالن‌های کشتار فراهم کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: بازرسانی تعیین شده‌اند که بر مراحل کشتار در پیش، هنگام و پس از کشتار نظارت می‌کنند تا کشتار بر اساس ذبح شرعی و بهداشتی صورت گیرد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchxinz.23nmqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما