پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 15327
دبیر اجرایی دهمین جشنواره قرآنی خبر داد:

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در ورزشگاه شهید حیدریان قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر اجرایی دهمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی هیئات مذهبی قم از برپایی ایستگاه های فرهنگی در ورزشگاه شهید حیدریان با هدف جذب جوانان به مسائل دینی و مذهبی خبر داد.
برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در ورزشگاه شهید حیدریان قم
 به گزارش قم نیوز،  جواد اشعری در مصاحبه مطبوعاتی که ظهر چهارشنبه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد؛ اظهار داشت: بخش ورزشی دهمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی هیئات مذهبی در ورزشگاه شهید حیدریان با برپایی ایستگاه های فرهنگی با هدف جذب جوانان به مسائل دینی و مذهبی در حال انجام است.
 
وی بیان داشت: در این ایستگاه کتب مذهبی، تاریخی، اجتماعی و نرم افزارهای مذهبی به علاقه مندان ارائه می شود؛ همچنین دستگاه بلوتوث در این ایستگاه وجود دارد که پیام ها و کلیپ های کوتاه مذهبی به تماشاگران آن جا داده می شود.
 
دبیر اجرایی دهمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی هیئات مذهبی قم عنوان کرد: برگه‌های مسابقه‌ای از کلام معصومان هر شب با رنگ‌های مختلف  تحت عنوان "روز شمار فرهنگی و ورزشی" از کلام معصومان در این مکان برگزار می شود؛ این مسابقه هر شب به نام یک شهید از شهیدان استان قم و با حضور خانواده های شهیدان و مردم برگزار می شود و به قید قرعه نیز به برگزیدگان این مسابقه جوایزی نیز اعطا می شود.
 
وی با بیان این که در نمازخانه این ورزشگاه فضای فرهنگی حاکم است؛ اظهار کرد: همچنین در این ایستگاه واحد مشاوره مذهبی و اجتماعی دایر است که نکات شرعی مورد نیاز جوانان را نیز متذکر می شوند.
 
دبیر اجرایی دهمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی هیئات مذهبی قم ابراز کرد: مسابقه بزرگ معنوی هیئات مذهبی برای سومین بار اواخر ماه رمضان در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود.
 
شرکت 15 هزار نفردر مسابقات
 
وی بیان کرد: محتوای این مسابقه مسائل قرآنی، اعتقادی، احکام و تاریخی است که جزوه سوالات آن در اختیار هیئات مذهبی قرار می گیرد و پیش بینی می شود 15 هزار نفر تا پایان ماه در این مسابقه شرکت کنند.
 
دبیر اجرایی دهمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی هیئات مذهبی قم یادآور شد: برگزاری مسابقه قرآنی ویژه خانواده اعضای هیئات مذهبی از دیگر مسابقات است که به صورت حضوری و اینترنتی برگزار خواهد شد.
 
اشعری در پایان افزود: بنرهایی طراحی شده است که دارای یک کلام از پیام های شهدا و تصاویری از شهدا است و در این ورزشگاه نصب شده است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchqxnz.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما