پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 15345
امام جمعه قم:

لزوم تشکر از مدیران استان قم

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: رهبری هیچ خدمتی را نادیده نگرفته و نسبت به آن تشکر کرده‌اند بنابراین رفتار ایشان الگوی خوبی برای همه اقشار جامعه است که از مدیران خدوم و پرتلاش خود تقدیر کنند.
لزوم تشکر از مدیران استان قم
 به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی چهارشنبه شب در مراسم شکرانه خدمت که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد خدمتگزاری در قم را مدال افتخاری بزرگ دانست و اظهار کرد: این مدال به هر کسی اعطا نشده و باید قدر آن را به خوبی بدانیم.
 
وی افزود: اینکه فردی در این شهر مرجع تقلید باشد و همین طور مقامات دولتی و علمی داشته باشد یک نوع برکت و نعمت الهی محسوب می‌شود و باید به آن افتخار کرد؛ این امر نعمتی است که نباید وقتی از آن محروم شویم به فکرش باشیم و قدرش را بدانیم.
 
امام جمعه قم با بیان اینکه فرزندان حضرت آدم(ع) از اتفاقی که برای والدینشان افتاد درس عبرت گرفتند و دانستند حتی در صورت توبه هم خداوند آنها را به بهشت بازنگردانده است خاطرنشان کرد: مسئولان قم نیز باید قدر این فرصت را بدانند و قبل از اینکه این نعمت از آنها گرفته شود سپاس‌گزار باشند.
 
وی ادامه داد: طی مدت حاضر و دوره‌‌های اخیر خدمات فراوانی به آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شهر مقدس قم صورت گرفته که از آن میان می‌توان به ساخت بزرگ‌ترین بلوار معنوی جهان یعنی بلوار پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد.
 
سعیدی همدلی و همکاری عمومی زیر سایه رهبری را عامل تمام خدمات انجام شده دانست و عنوان داشت: بر اساس برخی روایات قم حرم اهل بیت(ع) محسوب می‌شود و لازم است از مسئولانی که طی این مدت خدماتی قابل قبول به این شهر داشته‌اند تجلیل شود.
 
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) جلسه اخیر رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت را مورد توجه قرار داد و افزود: انصاف در برخورد با دیگران و مجموعه‌ها از جمله نکات مهمی است که از برخورد رهبر معظم انقلاب قابل برداشت است.
 
وی گفت: رهبری هیچ خدمتی را نادیده نگرفته و نسبت به آن تشکر کرده‌اند بنابراین رفتار ایشان الگوی خوبی برای همه اقشار جامعه است که از مدیران خدوم و پرتلاش خود تقدیر کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchmxnz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما