يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 15384
فرمانده انتظامی قم:

اقدامات فرهنگی، محوری ترین رویکرد نیروی انتظامی است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: اقدامات فرهنگی و پیش‌دستانه محوری ترین رویکرد نیروی انتظامی است.
اقدامات فرهنگی، محوری ترین رویکرد نیروی انتظامی است
به گزارش قم نیوز به نقل از معاونت اجتماعی ناجای قم، پورامینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم دیدار و در راستای بهره گیری از ظرفیت‌های مشترک علمی، آموزشی و فرهنگی تفاهم نامه همکاری منعقد و به امضاء طرفین رسید.
 
سردار مجتبایی در این دیدار طی سخنانی پنج ماموریت مهم برای پلیس قم از ابتدای خرداد ماه سال جاری برشمرد و اظهارکرد: برگزاری انتخابات و هیجانات پس از آن، هیجانات پس از راهیابی ایران به جام جهانی فوتبال، برگزاری مراسم نیمه شعبان و سفر همزمان و نادر دو رئیس جمهور به استان قم که با لطف الهی و همکاری مردم و مسئولان که به نحو خوبی پشت سر گذاشته شدند.
 
وی با بیان اینکه یکی از محوری ترین اقدامات نیروی انتظامی پرداختن به اقدامات فرهنگی و پیشدستانه است ادامه داد: در گذشته اقدامات پلیس بیشتر سلبی بود ولی بحمدالله امروز جنبه ایجابی و راهنمایی دارد.
 
فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با تاکید بر اینکه همه در برابر جامعه ایثارگری مسئول هستند ایثارگران را جامعه ای متعهد عنوان کرد و گفت: حفظ شأن خانواده شهداء و جانبازان بر همه مردم واجب است، قدردان بودن حداقل کار برای این خانواده‌هاست.
 
وی افزود: جای خوشحالی دارد که این دو مجموعه پلیس و بنیاد شهید با یکدیگر هم نظر هستند، انشاءالله این تفاهم نامه توان علمی فرهنگی را ارتقاء و منجر به یک هم افزایی می‌شود.
 
فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن مشکلات برخی از جانبازان استان اظهارکرد: جانبازانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند مجموعه بنیاد شهید استان با تهیه لیستی از اسامی آن‌ها و تحویل به این فرماندهی برای خودروهای این افراد برچسب مجوز ورود به طرح ترافیکی صادر می‌شود.
 
سردار مجتبایی در ادامه بر جذب و استخدام فرزندان خانواده‌های شهداء، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان در مجموعه نیروی انتظامی استان تاکید کرد.
 
پورامینی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم نیز طی سخنانی با تشریح اقدامات مجموعه بنیاد شهید استان، واحد مددکاری این مجموعه را واحدی فعال عنوان کرد و بر لزوم بهره گیری از توان و ظرفیت علمی میان دو مجموعه تاکید کرد.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی آرامش بخش جامعه شده است، اینکه ما در کمال آرامش زندگی می‌کنیم مرهون تلاش شبانه روزی و از جان گذشتگی کارکنان نیروی انتظامی است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcayen6.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما