يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 15403
فرمانده انتظامی استان قم:

خانواده شهداء در پيروزي انقلاب اسلامي نقشي موثر دارند

قم نيوز : قم نیوز: سردار "مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم گفت: شهداء و خانواده معظمشان در پيروزي انقلاب اسلامي ، تثبيت و استمرار آن نقش موثري دارند.
خانواده شهداء در پيروزي انقلاب اسلامي نقشي موثر دارند
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، فرمانده انتظامي استان قم به همراه مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان با خانواده هاي شهيدان "حجت نجفي" و " احمد ضيايي فرد" از شهداي گرانقدر نيروي انتظامي ديدار و گفتگو کردند. 

سردار "مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم در سخناني هدف از ديدار با خانواده معظم شهداء را تجديد روحيه عنوان کرد و گفت: شهداء افرادي برجسته و پرورش يافته خانواده هاي با اصالت و مذهبي هستند ، خداوند براي رسيدن انسان ها به اين مقام بزرگ هرکسي را انتخاب نمي کند و مي فرمايد من مشتري جان شهدا هستم. 

وي با بيان اينکه دنيا فاني است آنچه مي ماند عمل پسنديده و نيک انسان است افزود: شهداء و خانواده معظمشان در پيروزي انقلاب اسلامي ، تثبيت و استمرار آن نقش موثري دارند ما هر چه خوبي در اين کشور مي بينيم شما در آن سهيم هستيد چه افتخاري از اين بالاتر که انسان در تمامي خوبي ها در آن شريک باشد. 

فرمانده انتظامي استان قم گفت: شهداء به پاي خودشان نمي روند بلکه از سوي خداوند انتخاب و فراخوان مي شوند ، در حقيقت افرادي به شهادت رسيده و نزد پروردگار متنعم مي شوند که ارزشش را داشته باشند . 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc10qs.2bqpx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما