شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 15618

چهارمین یادواره شهدای دروازه ری قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: چهارمین یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم با حضور امیر سرتیپ موسوی جانشین فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
چهارمین یادواره شهدای دروازه ری قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم با عنوان دروازه وصال جمعه در مسجد حضرت ولی عصر (عج) منطقه دروازه ری با حضور امیر سرتیپ موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، حجت الاسلام آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام آقا تهرانی در این مراسم با اشاره به سیره عملی شهدا اظهار کرد: شهدا هر کاری که در دنیا انجام می دادند، برای خداوند بود و آنها از لحظه ای که دنیا می روند، مهمان خداوند می شوند.

وی با اشاره به رای مجلس به وزرا گفت: در مجلس محکوم کردن فتنه و ساکتین فتنه احیاء شد و آن کسانی که با سران فتنه رفت و آمد کرده بودند، افتادند.

در ادامه این مراسم امیرسرتیپ موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوی اسلامی ایران رهبری امام خمینی را پیامبر گونه دانست و افزود: حمله صدام می‌توانست کار انقلاب را تمام کند، اما با رهبری پیامبر گونه امام خمینی این حمله به یک فرصت تبدیل شد و دوران دفاع مقدس به یک دانشگاه مبدل گردید.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس از جنس عاشورا بود و شهدای ما از تبار شهدای کربلا هستند و یادواره های شهدا تعظیم عاشورا است، خون امام حسین علت بقای اسلام بود و عاشورا اسلام را بیمه کرد.

حسین یکتا فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) با اشاره به گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان اظهار کرد: امروزه نام و یاد امام خمینی در همه جای دنیا است که این به برکت خون شهیدان است و  شهدا بر دل ها حاکمیت می کنند.

وی ادامه داد: امروز در کشمیر هندوستان زندگی شهدای ما را همچون شهید بابایی و شهید صیادشیرازی را روایت گری می کنند.

انتهای پیام /105
https://qomnews.ir/vdcaain6.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما