يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 15410
به همت دانشگاه قرآن و حدیث:

چهارمین همایش «حدیث پژوهش» برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: این همایش همزمان با روز پژوهش در 25 آذر ماه سال 92 در دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می شود.
چهارمین همایش «حدیث پژوهش» برگزار می شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث؛ همزمان با 25 آذر ماه روز پژوهش چهارمین همایش «حدیث پژوهش» در دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می شود.

این گزارش حاکیست؛ دبیرخانه این همایش تا پایان مهر ماه، پذیرای مقالات دانشجویان این دانشگاه با محوریت علوم و معارف حدیث می باشد.

بر پایه این گزارش: کلیه دانشجویان یا دانش آموختگان دانشگاه قرآن و حدیث، اعم از قم، اصفهان ، پردیس تهران، مرکز آموزش الکترونیکی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند در این همایش شرکت کنند.

اضافه می شود: هر نفر می تواند تنها دو مقاله به دبیرخانه همایش ارسال کند و در صورت ارسال بیش از این تعداد، فقط دو مقاله از مقالات دریافتی به طور تصادفی ارزیابی می گردد.

این گزارش می افزاید از نفرات اول تا سوم با اهدای لوح تقدیر جوایز ارزنده ای تجلیل و قدردانی می شود.

گفتنی است: دبیرخانه همایش از 15 تیر تا پایان مهر ماه 92 پذیرای مقالات می باشد و مولفان می بایست  با مراجعه به سایت نشریه «حدیث اندیشه» به نشانی www.haditheandisheh.ir ثبت نام و انضمام فایل آثار خود در قالب فایل WORD ، حضور خود در همایش را به دبیرخانه همایش اعلام کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بپیشتر  می توانند به محل دبیرخانه  به نشانی قم ـ بلوار 15 خرداد ـ چهارراه نوبهار ـ انتهای شهرک جهاد ـ دانشگاه قرآن و حدیث ـ دفتر امور همکاری های علمی پژوهشی مراجعه و یا با شماره تلفن: 02537176251 تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/122
 
 
 
https://qomnews.ir/vdcawyn6.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما