سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 15472
با پایان رقابت در بخش انفرادی:

کریمی قهرمان پینگ‌پنگ گرامیداشت هفته بهزیستی قم شد

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های پینگ‌پنگ بانوان گرامیداشت هفته بهزیستی در استان قم با معرفی نفرات برتر بخش انفرادی به کار خود پایان داد.
کریمی قهرمان پینگ‌پنگ گرامیداشت هفته بهزیستی قم شد

به گزارش قم نیوز، شب گذشته برترین‌های مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بانوان زیرپوشش بهزیستی استان قم بعد از پایان رقابت تنیس‌بازان مدعی در بخش انفرادی معرفی شدند در حالی که عنوان نخست به مرضیه کریمی رسید.

با برنامه‌ریزی انجام شده توسط هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با عنوان جام رمضان در سطحی مطلوب به انجام رسید.

در حالی که برای شرکت در این دوره از مسابقات محدودیت سنی در نظر گرفته نشده بود، تمام ورزشکاران تنیس روی میز از همه رده‌های سنی در این دوره با یکدیگر به رقابت پرداختند و در مجموع مسابقات با حضور بیش از 30 ورزشکار برگزار شد.

بر اساس شیوه برگزاری این رقابت‌ها از سوی هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم، مسابقات جذابی برگزار شد و سرانجام مرضیه کریمی بالاتر از دیگر شرکت کنندگان به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.

همچنین در رده بندی نهایی محدثه شبیری موفق به کسب عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی شد در حالی که مقام سوم مشترک نیز به خانم‌ها فاطمه عیسی آبادی و فاطمه چهره‌قانی رسید و این پیکارها رسما با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

این در حالی است که مسابقات رشته تنیس روی میز تنها رقابتی بود که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی بین بانوان ورزشکار زیرپوشش هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم برگزار شد و آقایان ورزشکار این هیئت نیز در دو رشته فوتسال و شنا با یکدیگر مسابقه دادند.

در رقابت‌های رشته فوتسال نیز چهار تیم فوتسال اداره کل بهزیستی، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان تامین اجتماعی و هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام عنوان قهرمانی به تیم هیئت ناشنوایان قم رسید.

مسابقات رشته شنا رقابت‌های ورزشی گرامیداشت هفته بهزیستی که توسط هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم برنامه ریزی شده بود با شرکت 12 شناگر به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.


انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdcir5az.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما