پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 15546
رئیس هیئت اسکواش قم:

در صورت عدم توجه مسئولان به اسکواش تا پایان هفته استعفا می‌دهم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت اسکواش قم گفت: در صورتی که مسئولان در پی حل مشکلات ورزش اسکواش در قم نباشند تا پایان هفته استعفا خواهم داد.
در صورت عدم توجه مسئولان به اسکواش تا پایان هفته استعفا می‌دهم
به گزارش قم نیوز، حمید نائینی اظهار کرد: در استان قم علاقه زیادی به ورزش جذاب و مفرح اسکواش وجود دارد اما سالنی که اداره تربیت بدنی در اختیار ما قرار داده است در بدترین نقطه از نظر رفت آمد در شهر است. به دلیل فاصله زیاد تنها سالن اسکواش قم از مرکز شهر، رفت و آمد ورزشکاران این رشته با سختی‌های زیادی همراه است که یکی از دلایل کاهش استقبال به این ورزش در قم می‌تواند همین موضوع باشد.

وی با اشاره به اقدامات آموزشی هیئت اسکواش قم، افزود:یک دوره کلاس مربی گری سطح سه ویژه آقایان و بانوان و یک دوره داوری ویژه آقایان در استان برگزار کرده ایم. می‌توان به جرات گفت که در صورت اختصاص مکان مناسبی در داخل شهر با توجه به پتانسیل قوی استان در این ورزش، می‌توانیم شاهد موفقیت جوانان قمی در این ورزش باشیم کما اینکه سال گذشته با وجود تمامی مشکلات یکی از جوانان قمی موفق به راهیابی به تیم ملی بزرگسالان شد.

نائینی با انتقاد از عملکرد مدیران اداره تربیت بدنی استان قم خاطرنشان کرد: در اداره تربیت بدنی به من می‌گویند که شما چرا مدام به ما سر نمی زنید. مگر من کارمند اداره تربیت بدنی هستم که هر روز به این اداره بروم. همه می‌دانند که وظیفه سازمان تربیت بدنی است که با سرکشی‌های خود به مشکلات هیئت‌های ورزشی رسیدگی کند.

رئیس هیئت اسکواش قم افزود: کل بودجه هیئت اسکواش قم در سال گذشته سه ملیون تومان بود و فدراسیون اسکواش نیز هیچ کمکی به ما نکرد.هر توپ اسکواش ده هزار تومان و هر راکت اسکواش حدود صد هزار تومان قیمت دارد و شما این هزینه‌ها را درکنار هزینه‌های مربیان و امکانات سخت افزاری وآب و برق و... قرار دهید تا متوجه شوید که با سه ملیون تومان بودجه هیئت هیچ کاری نمی توان انجام داد. با همه این مشکلات ما درقم مسابقات بین الملی نشنال کلوز را برگزار کردیم و هزینه‌های هتل و اقدامات دیگر را به علت بدقولی فدراسیون از همین بودجه محدود هیئت پرداخت کردیم.

وی تصریح کرد: ورزش قم آنچنان در بین مردم محبوب بود که در یک مسابقه تیم فوتبال سهیل کل سکوهای ورزشگاه حیدریان پر می‌شد و مردم ایستاده در اطراف زمین بازی را تماشا می‌کردند در حالی که امروز میلیاردها تومان برای صبا هزینه می‌شود اما در بازی‌ها تعداد تماشاگران به صد نفر نیز نمی رسد. من امروز به شما به عنوان یک پیشکوت ورزش و کسی که هنوز دو رکورد کشور در دو و میدانی دراختیارش است می‌گویم که مسئولین بی تجربه ورزشی استان قم ورزش را در این استان نابود کردند.

نائینی در پایان ضمن انتقاد از اوضاع مدیریتی در حوزه ورزش قم اظهار کرد: در صورتی که مسئولین در پی حل مشکلات ورزش اسکواش در قم نباشند تا پایان هفته استعفا خواهم داد.

انتهای پیام /105
https://qomnews.ir/vdcaimn6.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما