يکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 1548
معاون سیاسی سپاه پاسداران -2:

پکیارچگی اصولگرایان در وحدت 7+8 و جبهه پایداری است

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: اگر وحدت میان 7+8 و جبهه پایداری شکل بگیرد می‌توان گفت اصولگرایان یکپارچه شده­اند.
پکیارچگی اصولگرایان در وحدت 7+8 و جبهه پایداری است
به گزارش قم نیوز، یدالله جوانی شنبه شب در جمع فرماندهان رده­های مقاومت بسیج در حسینیه ثارالله سپاه علی بن ابیطالب(ع)، با اشاره به اینکه مکتب امام خمینی(ره) نقشه انقلاب است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی اصول و اهداف ثابتی دارد که همان مکتب امام خمینی(ره) و راه ولایت است.

وی عنوان کرد: با شناخت درست از مکتب امام راحل می­توانیم جریان­های منحرف و به خصوص کسانی را که از امام خمینی(ره) دم می­زنند، اما در عمل راه دیگری را می­روند؛ را بشناسیم.

جوانی ابراز داشت: خط امام خمینی(ره) امروز در جامعه از مقبولیت بالایی برخوردار است و اگر این محبوبیت با شناخت همراه نشود؛ سبب شکل‌گیری جریان­های انحرافی و سوء استفاده آنان می‌‌شود.

این مسئول گفت: جریاناتی از همان ابتدای انقلاب راه خود را از امام جدا کرد، اما با محبوبیتی که امام خمینی(ره) داشت به انزوا کشیده شدند؛ اما بیشترین ضربه را کسانی زدند که ادعای پیروی از امام راحل را داشتند و در واقع خلاف این عمل می­کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: در جریان فتنه ۸۸ نیز کسانی که ادعا می­کردند برای احیای خط امام خمینی(ره) به صحنه آمده­اند، بیشترین ضربه را به انقلاب زدند.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در جامعه بصیرت افزایی کنیم چاره­ای جز رجوع به مکتب امام خمینی(ره) نداریم، افزود: ملاک برای سنجش افراد و جریان­ها، سیره نظری و عملی امام راحل است.

این مسئول با اشاره به نقش رهبری در اصلاح حرکت جامعه ادامه داد: اکنون که امام خمینی(ره) در میان ما نیست این رهبری است که مکتب امام خمینی(ره) را به روز کرده و بر اساس این روزآمدی جامعه را به پیش می­برد.

جوانی خاطرنشان کرد: ملت ایران اگر تا امروز موفقیتی به دست آورده به برکت مکتب امام خمینی(ره) بوده و از این به بعد هم با این مکتب می­تواند تمام توطئه­ها را خنثی کند.
وی گفت: مکتب امام خمینی(ره) مانند یک مجموعه و بسته کامل است که دارای سه بعد عقلانیت، معنویت و عدالت است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران عنوان کرد: قانون­مداری، مقابله با تحجر و خرافه­گرایی، استکبار ستیزی، حمایت از محرومان، وحدت گرایی، اعتماد به نفس و انتقاد پذیری از جمله شاخص­های بعد عقلانیت مکتب امام خمینی(ره) است.

این مسئول ابراز داشت: همچنین در بعد معنویت نیز شاخصه­های مهمی مانند اخلاق محوری، ولایت مداری و ساده زیستی وجود دارد.

جوانی یادآور شد: خطر اصلی که امروز انقلاب ما را تهدید می­کند انحراف از خط امام خمینی(ره) است که می­تواند انقلاب را به شکست بکشاند.

وی با اشاره به این نکته که انحراف یعنی ما در مسیر هستیم، اما با آرامی مسیرمان تغییر می­کند، افزود: برخی به هر دلیلی بعدی از مکتب امام را مورد توجه قرار می­دهند و ابعاد دیگر را فراموش می‌کنند و این آغاز انحراف است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: به عنوان مثال در زمان دوره دوم خرداد برخی افراد تنها به نقش مردم در نظام اسلامی تکیه می­کردند و آنقدر با استناد از کلمات امام خمینی(ره) این موضوع را پررنگ کردند تا کار به جایی رسید که حتی مشروعیت ولایت فقیه را مبتنی به رای مردم قلمداد کردند.

این مسئول اضافه کرد: در حالی که طبق نظریه ولایت فقیه امام خمینی(ره) مشروعیت ولایت فقیه از جانب خدا است و ولایت فقیه همان ولایت رسول­الله است.

جوانی استکبار ستیزی را از شاخص­های انقلاب اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: هر کسی که بخواهد با آمریکا وارد رابطه شود چه عضوی از دولت موقت باشد و چه شخصی مانند مهاجرانی و... دچار انحراف شده و ملت با او مقابله خواهد کرد.

وی در خصوص وحدت اصولگرایان گفت: اصولگرایان در مقاطع مختلف با هم رقابت داشته­اند، اما اگر وحدت میان آنها صورت نگیرد جریان انحرافی و اصلاح طلبان فرصت وارد صحنه شدن را پیدا خواهند کرد؛ در نتیجه اصولگرایان نخواهند توانست اکثریت قاطع را شکل دهند و مجلس آینده از سه اقلیت تشکیل خواهد شد.

جوانی خاطرنشان کرد: اگر وحدت میان ۷+۸ و جبهه پایداری شکل بگیرد می­توان گفت اصولگرایان یکپارچه شده­اند.

این مسئول ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز به احتمال زیاد مورد تاثیر ترکیب مجلس نهم خواهد بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه نخستین بار است که در انتخابات سه گروه با هم رقابت می‌کنند، افزود: برخی از عناصر جریان انحرافی به راحتی می­گویند ما با اصلاح طلبان شاید ائتلاف کنیم، اما با اصولگرایان هرگز ائتلاف نخواهیم کرد.

وی مهم‌ترین شاخصه­های انتخاب نمایندگان مجلس را ولایت مداری و وفاداری به خط امام خمینی(ره) دانست و اذعان داشت: کسی که ساده زیستی، استکبار ستیزی و ولایت مداری نداشته باشد، نمی­تواند نماینده­ خوبی برای ملت ایران باشد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.xevfuqeiosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما