شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 3189
معاون سیاسی سپاه:

شاخص دشمن شناسی رفتار و گفتار افراد است

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی سپاه پاسداران بر اهمیت دشمن شناسی تاكید كرد و گفت: شاخص دشمن شناسی، رفتار و گفتار آنهاست و نمی توان دوست و دشمن را با ظاهر و با چهره اسلامی آنها بشناسیم.
شاخص دشمن شناسی رفتار و گفتار افراد است
به گزارش قم نیوز، سردار علی اشرف نوری جمعه شب در نشست سیاسی در سالن اجتماعات امامزاده شاه سیدعلی قم گفت: فتنه زمانی رخ می دهد كه دشمنان با نقاب دوست وارد صحنه كارزار می شوند و سران فتنه در حقیقت بازیچه دست آمریكا بودند و غربی ها همه جریانات را هدایت می كردند.

وی نهم دی را روز ماندگار در تاریخ ملت ایران دانست و گفت: تا زمانی كه ملت غیور ایران اسلامی پرچم اسلام و انقلاب و ولایت را به اهتزاز در آورده اند، دشمن از رفتار خصمانه خود علیه كشورمان دست برنمی دارد.

معاون سیاسی سپاه خاطرنشان كرد: طبق فرمایش حضرت امام راحل(ره) امریكا شیطان بزرگ است و هیچ انتظاری جز توطئه و دسیسه از او نمی رود، اما برخی ساده لوحان و یا وابستگان به غرب به دنبال مذاكره با آمریكا هستند و می خواهند عزت و استقلال و دین ما را به خاطر مطامع دنیوی خودشان معامله كنند.

وی ایجاد حماسه نهم دی را عنایت ویژه حضرت ولیعصر(عج) دانست و گفت: برخی مسوولان تردید داشتند كه مردم در روز ۹ دی به صحنه بیایند، اما اگر شاخص مردم و مسوولان ولایت فقیه باشد هیچگاه منحرف نخواهند شد.

سردار نوری با بیان اینكه بصیرت كلید همه مشكلات است و ما هیچگاه نباید اجازه دهیم فكر و ذهنمان از ارزش های اسلامی و انقلابی خالی شود اظهار داشت: در زمان ظهور امام زمان(عج) بسیاری از مردم دچار انحرافات می شوند، اما اگر همه از ولی فقیه پیروی داشته و روحیه ولایی داشته باشند، ظهور نزدیك می شود.

وی در ادامه افزود: مردم ایران اسلامی كه همواره در صحنه های حساس انقلاب مدافع حریم ولایت بوده و از ارزش های امام و انقلاب تا آخرین نفس حراست كرده اند، فتنه های بزرگتری را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

معاون سیاسی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود، گسترش اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی(ص) را بزرگترین مشكل شیطان بزرگ دانست و گفت: امروز غربی ها با شكل گرفتن بیداری اسلامی در كشورهای منطقه به دنبال حذف كشورها و ملت های مسلمان هستند.

وی همچنین تاثیر معنویات در به دست آوردن پیشرفت ها و پیروزی ها را مورد توجه قرار داد و گفت: تحولات چشمگیر علمی، اقتصادی، نظامی و سیاسی همه مرهون ذكر نام و یاد پروردگار متعال و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

سردار نوری در پایان بر ضرورت حضور پرشور، آگاهانه و با بصیرت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاكید كرد و گفت: دشمنان برای نفوذ در كشورمان و فروپاشی از درون، انتخابات مجلس را نشانه رفته اند، از این رو باید در انتخاب كاندیداهای اصلح بسیار دقت نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.4q1a2bqsola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما