چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 15487

دانشنامه امام حسین (ع) در نمایشگاه قرآن و عترت قم عرضه شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل موسسه فرهنگی اندیشه از عرضه دانشنامه امام حسین(ع) در نمایشگاه قرآن و عترت خبر داد.
دانشنامه امام حسین (ع) در نمایشگاه قرآن و عترت قم عرضه شد

به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مجتبی مطهری افزود: این نرم افزار چند رسانه‌ای شامل بخش‌های مختلفی چون زندگی با 89 مدخل، عاشورا با 166 مدخل، رجال با 723 مدخل، حرم با 24 مدخل، کلام با 42 مدخل  و فقه با 13 مدخل است.

وی مدایح و مراثی، جغرافیا، شجره نامه، فرهنگ نامه، مقالات برگزیده، کتاب‌شناسی، مقاله شناسی و رسانه را از دیگر بخش‌های این نرم افزار عنوان کرد که در بخش رسانه 300 قطعه صوت، 500 قطعه تصویر و 25 قطعه فیلم قرار داده شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی اندیشه ولادت، امامت، هجرت، شهادت، شهیدان، اسیران، دولتمردان، سپاهیان دشمن، مسیر حرکت، خط زمان، جغرافیای تاریخی و سرزمین‌ها را از دیگر موضوعات ارائه شده در نرم افزار دانشنامه امام حسین(ع) ذکر کرد.

مطهری با اشاره به سابقه 13 ساله این موسسه و تولید 53 نرم افزار افزود: مسافر کوچولو، فرهنگ لغات عربی، دخترانه و فریاد رس از جمله تولیدات این مرکز است.

وی یادآور شد: نرم افزار فریادرس با موضوع امام زمان برای خانواده تولید شده و با در نظر گرفتن نیازهای همه سنین و افراد در یک خانواده طراحی و تهیه شده است.

گفتنی است نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مرداد ماه جاری در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم برپا بوده و علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از این نمایشگاه بازدید کنند.



انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdcefe8z.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما