يکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 1549
در لیگ دسته اول کاراته بانوان؛

بانوان کاراته‌کای قم برابر هیئت البرز پیروز شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم بانوان هیئت کاراته قم در دیداری حساس از لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور برابر یکی از جدی‌ترین رقبای خود یعنی هیئت البرز پیروز شد.
بانوان کاراته‌کای قم برابر هیئت البرز پیروز شدند
به گزارش قم نیوز، دومین هفته از دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در جدال مدعیان صعود به لیگ برتر در حالی برگزار شد که بانوان کاراته کای قمی به یک باخت ناباورانه تن دادند، اما پیروزی ارزشمندی مقابل هیئت البرز کسب کردند.

این در حال است که دومین هفته از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار شد و طی آن کاراته‌کاهای ۱۶ تیم مدعی در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان هفته دوم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان کشور، تیم‌های کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب و علمدار کربلا صدرنشین گروه‌های اول و دوم شدند و تیم بانوان هیئت کاراته قم در یکی از دو دیدار حساس مقابل هیئت البرز به برتری رسید.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته، در هفته دوم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول بانوان تیم بانوان هیئت کاراته قم در مراحل اول و دوم این هفته مقابل تیم‌های کاراته بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و هیئت کاراته البرز به روی تاتامی رفت.

در مسابقات این هفته لیگ بانوان کشور، بانوان کاراته‌کای قمی در دور نخست مقابل تیم کاراته بانوان فولاد مبارکه سپاهان مسابقه سختی داشتند و در پایان جدالی دشوار مقابل حریف قدر خود به شکست سنگین ۲۷ بر یک تن دادند.

این در حالی است که تیم بانوان هیئت کاراته قم در دومین مسابقه خود، در رقابتی از مرحله دوم مقابل تیم کاراته هیئت البرز صف آرایی کردند که در این مسابقه بدون فکر کردن به شکست در مسابقه، نمایش بسیار خوبی از خود ارائه کرده و هیئت البرز را با حساب ۱۵ بر ۱۳ در رقابتی نزدیک شکست دادند.

برتری مقابل تیم کاراته هیئت البرز نخستین پیروزی تیم بانوان هیئت کاراته قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور بود که منجر شد تا بانوان کاراته‌کای قمی نسبت به ادامه لیگ امیدوار بمانند.

در سایر رقابت‌های مرحله نخست، تیم کاراته بسیج مالک اشتر با حساب ۲۶ بر ۳ مغلوب تیم کاراته علمدار کربلا شد، تیم کاراته هیئت لرستان با حساب ۲۴ بر ۴ مغلوب شهرداری همدان شد و کاراته‌کاهای تیم هیئت مرکزی با نتیجه ۲۷ بر یک مقابل هیئت البرز به پیروزی رسیدند.

اما در پیکارهای مرحله دوم، تیم هیئت کاراته لرستان به دلیل حاضر نشدن مقابل تیم علمدار کربلا با حساب ۲۹ بر صفر مغلوب شد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲۳ بر ۶ از سد تیم کاراته بسیج مالک اشتر گذشت، ضمن اینکه تیم هیئت کاراته مرکزی با نتیجه ۲۳ بر شش مقابل تیم شهرداری همدان به برتری رسید.

در پایان رقابت‌های هفته دوم از دور رفت لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور، در گروه نخست تیم علمدار کربلا با ۱۷۸ امتیاز در صدر قرار گرفت، هیئت کاراته مرکزی با ۱۴۲ امتیاز دوم شد و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۳۸ امتیاز در مکان سوم جای گرفت و در گروه دوم مناطق نفت ‌خیز جنوب با ۱۱۲ امتیاز صدرنشین شد، هیئت کاراته گیلان با ۱۲۶ امتیاز در جای دوم ایستاد و پارسیان تجارت آفتاب با ۹۹ امتیاز در مکان سوم باقی ماند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.yn6k49nmo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما