چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 2331
در لیگ دسته اول کاراته بانوان؛

بانوان کاراته‌کای قم در سه رقابت مهم به مصاف حریفان می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: تیم بانوان هیئت کاراته قم در سه دیدار حساس از لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور برابر حریفان صف آرایی می کند.
بانوان کاراته‌کای قم در سه رقابت مهم به مصاف حریفان می‌روند
به گزارش قم نیوز، هفته پایانی از دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در جدال مدعیان صعود به لیگ برتر روز جمعه این هفته برگزار می شود و بانوان کاراته کای قمی که هفته گذشته به یک باخت ناباورانه تن دادند و البلته پیروزی ارزشمندی مقابل هیئت البرز کسب کردند، این هفته سه حریف قدرتمند را پیش رو دارند.

این در حالی است که هفته پایانی از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار خواهد شد و طی آن کاراته‌کاهای ۱۶ تیم مدعی در دو گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

تا پایان هفته دوم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان کشور، تیم‌های کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب و علمدار کربلا صدرنشین گروه‌های اول و دوم هستند و تیم بانوان هیئت کاراته قم که در یکی از دو دیدار حساس هفته دوم مقابل هیئت البرز به برتری رسید، این هفته با شهرداری همدان، هیئت لرستان و هیئت مرکزی سه مسابقه حساس در پیش دارد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته، در حالی در هفته سوم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول بانوان تیم بانوان هیئت کاراته قم در مراحل سه گانه این هفته مقابل رقبابه روی تاتامی خواهد رفت که در مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول کاراته بانوان کشور، در دور نخست مقابل تیم کاراته بانوان فولاد مبارکه سپاهان مسابقه سختی داشتند و در پایان جدالی دشوار مقابل حریف قدر خود به شکست سنگین ۲۷ بر یک تن دادند.

اما تیم بانوان هیئت کاراته قم در دومین مسابقه خود، در رقابتی از مرحله دوم مقابل تیم کاراته هیئت البرز صف آرایی کردند که در این مسابقه بدون فکر کردن به شکست در مسابقه، نمایش بسیار خوبی از خود ارائه کرده و هیئت البرز را با حساب ۱۵ بر ۱۳ در رقابتی نزدیک از پیش رو برداشتند و بدین ترتیب نخستین برد خود را کسب کردند.

برتری مقابل تیم کاراته هیئت البرز نخستین پیروزی تیم بانوان هیئت کاراته قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور بود که منجر شد تا بانوان کاراته‌کای قمی نسبت به ادامه لیگ امیدوار بمانند.

در حالی که ۲۰ داور منتخب فدراسیون کاراته کار قضاوت این هفته را بر عهده دارند برنامه مسابقات هفته سوم و پایانی دور رفت لیگ دسته اول کاراته بانوان کشور به شرح ذیل است.

مرحله اول:
فولاد مبارکه سپاهان- علمدار کربلا
هیئت کاراته مرکزی – هیئت کاراته لرستان
هیئت کاراته البرز- بسیج مالک اشتر
هیئت کاراته قم- شهرداری همدان

مرحله دوم:
هیئت کاراته مرکزی – علمدار کربلا
هیئت کاراته البرز- فولاد مبارکه سپاهان
هیئت کاراته قم- هیئت کاراته لرستان
شهرداری همدان- بسیج مالک اشتر

مرحله سوم:
هیئت کاراته البرز- علمدار کربلا
هیئت کاراته قم- هیئت کاراته مرکزی
شهرداری همدان- فولاد مبارکه سپاهان
بسیج مالک اشتر- هیات کاراته لرستان

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.enuk49ne65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما