چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 15499
تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد:

افتتاح 30 پایگاه بسیج کارگری در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قم از افتتاح 30 پایگاه مقاومت بسیج کارگری در استان تا پایان سال جاری خبر داد.
افتتاح 30 پایگاه بسیج کارگری در قم
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حسین بابایی اظهار داشت: به منظور تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، بسیج کارگری برای قشر مدیران و کارفرمایان برنامه ریزی دراز مدتی را با افزودن 30 پایگاه مقاومت بسیج و نیز تشکیل حلقه‌های صالحین بسیجیان در دستور کار خود دارد.
 
وی با اشاره به فعالیت اعضاء قشر کارگری در مراکز صنعتی و تولیدی تصریح کرد: به علت تمرکز مراکز صنعتی و تولیدی در شهرک شکوهیه، به دنبال آن هستیم که تا پایان سال حوزه بسیج کارگری شهید برونسی را با بیشترین نیروی بسیجی در فاز دوم شهرک تاسیس کنیم.
 
وی افزود: شهرک‌های سلفچگان و محمود آباد شهرک‌های صنعتی فعّال قم هستند و تا پایان سال تعداد پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری در این شهرک‌ها افزایش خواهند یافت.
 
بابایی با اشاره به ایجاد کارگروه آموزشی انضباط شغلی در این رده مقاومت بسیج ادامه داد: این کارگروه بحث آموزش نحوه صرفه جویی، ایجاد نظم و انضباط و ایجاد انگیزه در محیط‌های کاری را دنبال می‌کند.
 
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان قم از برگزاری جلسات دوره‌ای شورای عالی اندیشه و تفکر قشر کارگری متشکل از مدیران مراکز صنعتی و تولیدی استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد این شورا بتواند اهداف متعالی بسیج را محقق کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchwknz.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما