چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 15294
در حوزه 4 بسیج ادارات:

پایگاه بسیج شهرداری منطقه 6 به عنوان پایگاه نمونه معرفی شد

قم نيوز : قم نیوز: حوزه 4 بسیج ادارات استان قم پایگاه بسیج شهرداری منطقه 6 را به عنوان پایگاه نمونه این حوزه معرفی کرد.
پایگاه بسیج شهرداری منطقه 6 به عنوان پایگاه نمونه معرفی شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پایگاه بسیج ابا صالح شهرداری منطقه 6 در همایش فرماندهان حوزه مقاومت 4 بسیج اداری استان قم به عنوان فعال ترین پایگاه این حوزه انتخاب و معرفی شد.

سرهنگ بوالحسنی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه علی ابن ابیطالب استان قم عملکرد پایگاه بسیج اباصالح(عج) را در عرصه های مختلف مثبت ارزیابی کرد و گفت: این پایگاه در زمینه های مختلف فعالیت های مناسب و تاثیر گذاری داشته است.

ابوالفضل رسولی شهردار منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح فعالیت های این پایگاه در سه ماهه نخست سال جاری پرداخت و اظهار داشت: برگزاری خیمه های معرفت برای اولین بار در استان قم از جمله فعالیت های پایگاه اباصالح(عج) می باشد.

وی با اشاره به اعزام تعدادی از پرسنل جهت حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به حرم مطهر ایشان تصریح کرد: برگزاری همایش نقش ائمه جمعه و جماعات در راستای تحقق خلق حماسه سیاسی در امامزاده شاه جعفر با سخنرانی آیت الله مومن و برپایی مراسم ویژه سوم خرداد با سخنرانی جانبازان و آزادگان دفاع مقدس از دیگر فعالیت های پایگاه بسیج منطقه 6 در سال جاری می باشد.

وی ابراز داشت: حمایت از ساخت یک سرود محلی درباره دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی،  مشارکت در برگزاری جشن های نیمه شعبان و حمایت و مساعدت به حرکت های خودجوش مردمی در این زمینه، نیز از جمله اقدامات دیگری است که توسط بسیج پایگاه ابا صالح(عج) انجام شده است.

رسولی با اشاره به حضور فعال پایگاه بسیج شهرداری منطقه 6 در فضای مجازی خاطرنشان کرد: پایگاه بسیج اباصالح(عج) آماده هرگونه همکاری با تمامی ارگان ها، کانون های فرهنگی و هنری، پایگاه های بسیج و مردم در راستای انجام امور فرهنگی می باشد.

شهردار منطقه6 در ادامه به روحیه بسیجی پرسنل شهرداری قم اشاره کرد و اذعان داشت:کارکنان شهرداری قم با اخلاق و منش و روحیه بسیجی که دارند با اقدامات جهادی نسبت به ارائه خدمات به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(س)می پردازند.  


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcayun6.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما