سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 15276
مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج جامعه زنان عنوان کرد:

آشنایی فرماندهان بسیج خواهران با شیوه‌های ترویج عفاف

قم نيوز : قم نیوز: مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج جامعه زنان بر آشنایی فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران با شیوه‌های ترویج عفاف و حجاب تاکید کرد.
آشنایی فرماندهان بسیج خواهران با شیوه‌های ترویج عفاف
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، فاطمه گلکار در همایش توجیهی فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران استان اظهار کرد: از آنجا که فرماندهان حوزه‌ها با مسائل حوزه، مدیریتی، تربیتی، آموزشی، فرهنگی و نیروی انسانی روبه‌رو هستند لازم است آشنایی کاملی با سیاست‌های کلی سازمان بسیج مستضعفین، ارتقای سطح تعاملات و ایجاد هماهنگی‌های لازم با معاونت‌های موضوعی و قشری برای اجرای ماموریت‌های سازمان بسیج جامعه زنان داشته باشند.
 
این مسئول گفت: آنها همچنین باید از توانایی برقراری تعادل و ارتباط موثر با جامعه زنان به ویژه دختران جوان و نوجوان بهره‌مند باشند.
 
وی افزود: فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران باید آشنایی کاملی با کلیات و شیوه‌های ترویج مباحث عفاف و حجاب، جریانات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی به خصوص در حوزه زنان و ... داشته باشند.
 
آشنایی با مدرسه مجازی شجره طیبه صالحین، جریان‌شناسی مسائل زنان، مسائل تربیتی و اخلاقی مدیریتی، مبانی عفاف و حجاب، ساختار و سازمان جامعه زنان گردان‌های الزهرای پایگاه محور و گردان‌های کوثر، آشنایی با اتوماسیون و ... از جمله مباحث مطرح شده در این همایش سه روزه بود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaiun6.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما