پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 155
استاندار قم خبر داد:

گراميداشت سالگرد سفر تاريخی مقام معظم رهبری به قم با برنامه های ويژه

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از تدارک برنامه های ویژه به منظور گراميداشت سفر تاريخي و بياد ماندنی مقام معظم رهبري به قم خبر داد.
گراميداشت سالگرد سفر تاريخی مقام معظم رهبری به قم با برنامه های ويژه
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمين محمد حسين موسی پور در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبري به قم طي سخنانی با اشاره به اهميت و ابعاد سفر تاريخي معظم له به قم در پاييز سال گذشته اظهار داشت: سفر سال گذشته رهبر فرزانه انقلاب اسلامي به قم، يك سفر ويژه، استثنايی و خاطره انگيز بود كه در ابعاد استاني، ملي و بين المللی، آثار و بركات فراوانی را به همراه داشته و طليعه فصلی جديدی را در تاريخ قم گشود.

وی با بيان اين كه سفر به ياد ماندنی مقام معظم رهبری، هرگز از اذهان مردم ولايی قم فراموش نخواهد شد، به شور و اشتياق عمومی براي گراميداشت سالگرد اين سفر اشاره و تصريح كرد: قطعاً مردم بصير و ولايت مدار قم، در اولين سالگرد اين سفر تاريخی، بار ديگر ياد و خاطره آن سفر ماندنی و باشكوه را زنده خواهند كرد.

استاندار قم با بيان اين كه نبايد برنامه هاي ستاد بزرگداشت سفر منحصر به اقدامات دولتی شود، بر لزوم برنامه ريزی در جهت حضور و مشاركت پر رنگ و مؤثر اصناف، نهادها و اقشار مختلف مردم در برگزاری برنامه های گراميداشت سالگرد سفر تاكيد كرد.

حجت الاسلام والمسلمين موسی پور با اشاره به اين كه بايد از همه ظرفيت ها براي برگزاري مطلوب و شايسته مراسم سالگرد سفر استفاده شود، از تشكيل سه كارگروه ويژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، تبليغی و پشتيبانی و ارتباطات مردمی به رياست معاونين استانداري خبر داد و افزود: در اين كارگروه ها، دستگاه ها و نهادها به تناسب وظايف و مسؤليت ها، عضويت داشته و پيشنهادات، طرح ها و ايده های مختلف در خصوص چگونگی اجراي برنامه ها مطرح و تصميم گيری خواهد شد.

استاندار قم با بيان اين كه براي يك دهه حضور مقام معظم رهبری در قم، برنامه های مختلفی پيش بينی خواهد شد، از برگزاری ويژه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، افتتاح و كلنگ زنی طرح ها و پروژه های عمرانی همچنين برگزاری نمايشگاه دستاوردهای سفر به عنوان مهم ترين عناوين برنامه های تدارك ديده شده براي ايام سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم ياد كرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcebn8zijh8n.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما