پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 15514
با مشارکت شهرداری قم صورت گرفت:

برگزاری تور دوچرخه‌سواري در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری تور دوچرخه‌سواري به مناسبت شب ميلاد امام حسن مجتبی (ع) در قم خبر داد.
برگزاری تور دوچرخه‌سواري در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل وفایی با اعلام این خبر اظهار داشت: اين تور نمادين سه شنبه شب با هدف ترويج فرهنگ گردشگري و ورزشي در سطح شهر ترتيب يافت و شركت‌كنندگان در اين تور از بناهاي تاريخي و مذهبي شهر قم بازدید نمودند. 

وی افزود: دوچرخه‌سواران  حرکت خود را از بيت امام (ره) آغاز نموده  و به ترتيب از بناهاي تاريخي آب‌انبار شادقلي‌خان‌، بيت النور (مكان اقامت حضرت معصومه (س)، خانه‌ تاريخي زند‌ و خانه‌ تاريخي يزدان‌پناه (موزه‌ي صنايع دستي) بازديد و به سمت بوستان بنيادي قم ركاب زدند. 

وفایی تصریح کرد: اين برنامه به پيشنهاد مسئولین بنای تاریخی شادقلی خان  و اداره كل ميراث فرهنگي و گردشگري استان قم و با همكاري سازمان فرهنگي - ورزشي شهرداری قم برگزار شد. 

شایان ذکر است: علاقه مندان به صورت عمومي نيز در اين تور شركت كرده و ركاب زدند. 

گفتنی است:در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام آتش زر ریاست شورای اسلامی شهر قم،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم،دبیر هیئت دوچرخه سواری استان قم و جمعی از مسئولین شهری در بوستان بنیادی  از ایشان تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfjtdy.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما