پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 15515

خدمت سربازي با داشتن چهار فرزند

قم نيوز : قم نیوز: " اصغر کريمي " سرباز وظيفه فرماندهي انتظامي استان قم با داشتن چهار فرزند ، خدمت سربازي در نظام اسلامي را افتخاري براي خود عنوان کرد.
خدمت سربازي با داشتن چهار فرزند
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم همزمان با روزهاي پرخير و برکت ماه مبارک رمضان در راس هيئتي همراه با حضور در منزل اين سرباز وظيفه شناس طي سخناني اظهارداشت: سربازان در ماموريت هاي پليس نقش مهم و بسزايي دارند.

فرمانده انتظامي استان قم با تاکيد بر اينکه سختي هاي دوران سربازي سبب مي شود تا اراده و تعهد فرد نسبت به خانواده و جامعه بيشتر شود گفت: فردي که با داشتن چهار فرزند و اين همه مشکلات خدمت سربازي را در نظام اسلامي افتخاري براي خود بيان مي کند ، از نظر لطف و عنايت پروردگار پنهان نمي ماند. 

شايان ذکر است ، يکي از فرزندان سرباز وظيفه " کريمي " ، در مسابقات علمي دانش آموزي مقطع راهنمايي در استان حائز رتبه اول و در کشور نيز رتبه پنجم را کسب کرده که توسط دکتر "محمود احمدي نژاد" رئيس جمهور کشورمان نيز مورد تقدير قرار گرفته است. 
 
گفتني است ، سردار "مجتبايي" پس از اين ديدار با حضور در منزل کارکناني که با وجود داشتن فرزندان معلول روزهاي سختي را سپري مي کنند ، از آن ها تکريم کرد. 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgnn9q.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما