چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : 15545
استاندار قم:

تفاهم و همدلی میان مجموعه مدیریتی قم مثال زدنی است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: اینکه مسئولان و مدیران شهری و استانی در جلسات عمومی تلاش‌ها و خدمات یکدیگر را فراموش نکرده و از دیگران تقدیر می‌کنند نشان می‌دهد تفاهم و همدلی در مجموعه مدیریتی قم وجود دارد.
تفاهم و همدلی میان مجموعه مدیریتی قم مثال زدنی است
 به گزارش خبرگزاری قم نیوز: کرم رضا پیریایی یکشنبه شب در آیین کلنگ‌زنی پروژه آرامستان بهشت فاطمه که در سالن عصر آفتاب جمکران برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه بلند توکل بر خداوند و تلاش و همدلی برای دستیابی به اهداف اظهار کرد: زمانی که همه افراد و دستگاه‌ها برای یک هدف تلاش کنند آنگاه رسیدن به نتیجه هم آسان‌تر خواهد شد.
 
وی افزود: اینکه مسئولان و مدیران شهری و استانی در جلسات عمومی تلاش‌ها و خدمات یکدیگر را فراموش نکرده و از دیگران تقدیر می‌کنند نشان می‌دهد تفاهم و همدلی در مجموعه مدیریتی قم وجود دارد.
 
استاندار قم با بیان اینکه نتیجه این همکاری و همدلی خدمت‌رسانی بهتر به مردم خواهد بود گفت: اتحاد میان مسلمانان یکی از دستورات خداوند به مومنان است.
 
وی ادامه داد: شورای معاونین استانداری قم جلساتی را به منظور رسیدن به اجماع برای احداث آرامستان بهشت فاطمه ترتیب داد و هم‌اکنون این طرح وارد فاز اجرایی شده است.
 
پیریایی با اشاره به اراده الهی در به سرانجام رسیدن همه کارها عنوان داشت: اینکه این مراسم با شب‌های قدر همزمان شده را باید به فال نیک گرفت زیرا در شب‌ قدر مقدرات انسان‌ها تعیین شده و آدمی می‌تواند با بهره‌گیری از برکات این شب عزیز به تمام خواسته‌های مشروع خود برسد.
 
استاندار قم حضور حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی فرزند ارشد مرحوم آیت‌الله گلپایگانی در این مراسم را مورد توجه قرار داد و افزود: مراجع عظام تقلید زحمات فراوانی برای قم و همه شیعیان کشیده‌اند.
 
وی از رئیس شورای شهر قم به دلیل پیگیری‌های فراوان برای احداث آرامستان بهشت فاطمه تشکر کرد و گفت: باید از شورای شهر قم و رئیس آن قدردانی ویژه‌ای به همین منظور داشته باشیم.
 

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcjiiev.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما