قم نيوز : قم نیوز: مجمع فعالان اقتصادی استان قم در بیانیه ای، از مردم خواست در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
بیانیه مجمع فعالان اقتصادی استان قم به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس
به گزارش قم نیوز، مجمع فعالان اقتصادی قم در بیانیه ای، از مردم خواست در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بزنند.

متن این اطلاعیه که توسط روح الله زنجانی، دبیر مجمع فعالان اقتصادی امضا شده است، به شرح زیر است:

روز قدس ، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله مستضعفین بامستکبرین است . امام خمینی (ره)

جمعه پایانی ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) در حرکتی هوشمندانه و تاریخ ساز، و با تدبیری به یاد ماندنی در حالی روز قدس نامیده شد که همگان فکر می کردند غده سرطانی ای به نام رژیم صهیونیستی، دیگر به رشد کامل خود رسیده است و کسی را یارای ریشه کنی آن نیست.
اما تدبیر امام راحل(ره) در ثبت جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، باعث شده تا هر سال که تبلیغات امپریالیسم به سمت کمرنگ کردن آرمان فلسطین می رود، حیاتی دوباره در کالبد این آرمان مقدس دمیده شود.

امت اسلامی در روز قدس فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین را سر می دهند و ماهیت ننگین رژیم صهیونیستی را افشا می کنند و نقاب رنگین استکبار را از روی چهره زشت غصب و اشغال و جنایت انجام شده توسط رژیم صهیونیستی کنار می زنند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به عنوان نخستین کسانی که به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی پاسخ گفتند، از ابتدای نامیدن روز قدس، در فریاد زدن بر سر رژیم جعلی صهیونیستی پیش گام بودند و اکنون نیز با لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای، از حمایت از قدس شریف، دریغ نمی کنند.

آزادیخواهان جهان نیز هر سال به ندای انقلاب اسلا می پاسخ می گویند و در خیابان ها حضور می یابند و هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا و اسراییل می زنند و انزجار خود را از صاحبان زرو زور و تزویر نشان می دهند.

فعالان اقتصادی استان قم نیز مانند همه مردم و به سنت هر سال، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند تا ضمن کوبیدن مشتی محکم به دهان رژیم صهیونیستی، به تکلیف الهی و سیاسی خود عمل کرده باشند و به فرمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، لبیک گفته باشند.

دبیر مجمع فعالان اقتصادی استان قم

روح الله حجازی

انتهای پیام /105
https://qomnews.ir/vdcdnk0f.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما