چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 15596

برنامه‌های هفتگی حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: به نقل از روابط عمومی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب با اشاره به برنامه این هفته آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: سخنرانی حرم مطهر همه روزه ساعت 19 با حضور حجج اسلام اسماعیلی و بنیادی برگزار می‌‌شود.
برنامه‌های هفتگی حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد
 به گزارش قم نیوز، وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های سخنرانی همه روزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) بعد از نماز مغرب و عشا گفت: در برنامه این هفته،‌ حجج اسلام ماندگاری،‌ فلاح‌زاده،‌ رفیعی، اویسی و عباسی به ایراد سخن می‌پردازند.
 
فاطمی‌نسب با اشاره به برگزاری دعای توسل از سوی هیئت جانبازان استان قم، در روز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا ‌ افزود: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه 24 مرداد ماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام ضیائی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.
 
وی افزود: دعای کمیل این هفته پنجشنبه، 24 مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا با مداحی حاج سید مهدی میرداماد قرائت می‌شود.
 
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم افزود: مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه 25 مرداد ماه 92 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.
 
فاطمی‌نسب به قرائت زیارت آل یاسین این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) در روز جمعه 25 مرداد‌ماه یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب و در ادامه ارائه پاسخ به شبهات مهدویت با حضور اساتید حوزه اشاره کرد و گفت: پس از قرائت زیارت آل یاسین، نشست پرسش و پاسخ مهدویت در همین مکان با حضور حجت‌الاسلام یوسفیان برگزار می‌شود.
 
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح از سوی حجت‌الاسلام ضیایی اظهار کرد:‌ بیان احکام به همت حجت‌الاسلام بیگدلی همه روزه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.
 
فاطمی‌نسب افزود: ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت آیت‌الله استادی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه می‌شود.
 
انتهای پیام/ 123
https://qomnews.ir/vdcfvtdy.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما