دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : 15575
مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی قم خبر داد:

آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی تلاوت در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ثبت نام مسابقاتقرآنی تلاوت در استان قم آغاز شده است.
آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی تلاوت در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جواد عظیمی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی تلاوت اظهار کرد: مسابقات قرآنی تلاوت در دو رشته قرائت و حفظ کل قرآن کریم و در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می شود که برادران و خواهران میتوانند در آن شرکت کنند.
 
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی تلاوت باید در امتحان مفاهیم قرآن کریم از ترجمه کل قرآن آیت الله مکارم شیرازی شرکت کنند.
 
مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آخرین مهلت ثبت نام مسابقات قرآنی تلاوت را 5 شهریورماه دانست و افزود: علاقه مندان به شرکت در مسابقات قرآنی تلاوت می توانند در ساعات اداری به دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم واقع در خیابان جمهوری مراجعه کنند.
 
وی ادامه داد: مرحله استانی مسابقات تلاوت در مهرماه برگزار می شود و امسال این مسابقات امسال مرحله کشوری هم خواهد داشت که زمان آن متعاقبا از سوی سازمان تبلیغات اعلام می شود.
 
عظیمی با اشاره به برگزاری مسابقه سوره محمد گفت: در طول ماه رمضان مرحله مقدماتی مسابقه حفظ و مفاهیم سوره محمد در جلسات قرآنی در شهر و روستا برگزار شد که نفرات برگزیده مرحله مقدماتی، هفته آینده در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند.
 
وی اضافه کرد: مرحله استانی مسابقه حفظ و مفاهیم سوره محمد در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ 123
https://qomnews.ir/vdccppqs.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما