پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 15615
آیت‌الله ممدوحی :

فتنه‌های آمریکا و اسرائیل دامن مصری‌ها را گرفته است

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تمام آشوب‌هایی که در اکنون در مصر در حال رخ دادن است دسیسه‌های آمریکا و اسرائیل است.
آیت الله حسن ممدوحی
آیت الله حسن ممدوحی
به گزارش قم‌نیوز: آیت الله حسن ممدوحی امروز ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان در مصر بیان داشت: تمام این وقایع که امروز شاهد آن هستیم فتنه‌های آمریکا و اسرائیل است.
 
وی ساده‌لوحی «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر را مورد توجه قرار داد و گفت: محمد مرسی در طول حکومت کوتاه خود از فریب ابلیس‌های انسان‌نما غفلت داشت و به آنان تکیه کرد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: تکیه «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر به آمریکا و اسرائیل نه تنها موجب سقوط وی شد بلکه آشفتگی داخلی کشور را نیز به دنبال داشت.
 
وی افزود: آمریکا و انگلیس از اعتماد مرسی به خودشان استفاده سوء کردند و در جایی که باید قاطعانه او را حمایت می‌کردند زیر پایه‌های حکومتش را خالی کردند.
 
ممدوحی لازمه استحکام یک حکومت را آگاه بودن مردم نسبت به فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ذکر کرد و گفت: اگر مردم این کشور حواس خود را جمع می‌کردند و نسبت به نیرنگ‌های دشمن آگاه بودند هرگز اعتراض خود را خیابانی نمی‌کردند.
 
وی تصریح کرد:‌ اخوان المسلمین نیز اشتباه کرد و همه این حوادث که در مصر در حال وقوع است چوب اشتباهاتی است که همه دچار آن شدند.
 
مدرس حوزه علمیه قم بیان داشت: مردم مصر باید حواس خود را جمع کنند و به خود بیایند تا راهکاری مناسب برای این موضوع پیدا کنند.
 
انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchm-nz.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما