يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 15626
شهردار قم خبرداد:

تلاش برای محقق شدن بودجه یک ساله شهرداری قم در نیمه اول سال

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: ما کل بودجه یک سال را در شش ماه اول امسال محقق می کنیم و جشن محقق شدن برنامه یک سال فعالیت را در شش ماه در شهریورماه شاهد هستیم.
تلاش برای محقق شدن بودجه یک ساله شهرداری قم در نیمه اول سال
 به گزارش قم نیوز، محمد دلبری شامگاه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری منطقه پنج در ابتدای بلوار آیت الله بهاء الدینی با اشاره به تقارن افتتاح پروژه های شهرداری این منطقه با مناسبت های مبارک اظهارکرد: امروز 26 پروژه را در منطقه پنج همزمان با 26 ماه پنجم سال افتتاح می کنیم و بلوار آیت الله بهاء الدینی را که این شخصیت علاقه ی خاصی به رزمندگان و آزادگان جنگ تحمیلی داشتند، در سالگرد آزادی اسرای جنگ تحمیلی به بهره برداری می رسانیم.
 
شهردار قم با اشاره به اهمیت خدمت رسانی در منطقه پنج شهر قم گفت: باید خدمت رسانی شهرداری قم در مناطق پنج و هفت به صورت ویژه باشد و باید بهترین کفیت خدمات در این دو منطقه ارائه شود، چون منطقه 7 اطراف حرم مطهر است ومنطقه پنج پیرامون مسجد جمکران است.
 
دلبری یکی از مراحل مشکل فعالیت های عمرانی را بحث تملک دانست و افزود: بحث تملک برای بازگشایی مسیرها یکی از کارهای نفس گیر است و تملک طرح های عمرانی با تلاش شبانه روی پرسنل شهرداری صورت می گیرد.
 
وی اضافه کردند: نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی همیشه شهرداری را در انجام فعالیت های عمرانی همراهی می کردند و استاندار شخصا در پروژه های حضور پیدا می کردند.
 
شهردار قم با اشاره به پروژه بلوار آیت الله بهاء الدینی اظهار کرد: این بلوار یکی از 28 معبری است که برای کاهش ترافیک بازگشایی شده است و 27معبر مانند این بلوار بازگشایی شده است و در اختیار  شهروندان قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: منطقه ای که بلوار آیت الله بهاء الدینی در آن قرار دارند، با توجه به آنکه در مسیر جمکران قرار دارد، در شب های چهارشنبه شلوغ می شود که با احداث ادامه بلوار آیت الله بهاء الدینی از ترافیک کاسته می شود.
 
دلبری احداث فضای سبز را از اولویت های شهرداری دانست و افزود: در انتهای بلوار آیت الله بهاء الدینی زمین 2000 متری قرار دارد که امشب آن را به عنوان فضای سبز و بوستان در نظرگرفتیم و از فردا کار طراحی و احداث این بوستان آغاز می شود.
 
وی اضافه کرد: مدیریت شهری بر توسعه فضای سبز منطقه 5 تاکید دارد و ایجاد فضاهای سبز و بوستان ها را در منطقه پنج در اولویت شهرداری قرار دادیم.
 
شهردار قم با اشاره به برنامه شهرداری درباره تحقق بودجه سالیانه گفت: ما بودجه یک سال را در شش ماه اول سال محقق می کنیم و جشن محقق شدن برنامه یک سال فعالیت را در شش ماه در شهریورماه شاهد خواهیم بود.
 
انتهای پیام /123
https://qomnews.ir/vdcjmmev.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما