دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 15644
آیت‌الله حسینی بوشهری:

تخریب و آدم‌کشی پیام شورای امنیت برای دنیا است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه گفت:‌ اعضای شورای امنیت با سکوت خود با اقداماتشان بحران آفرینی می‌کنند و پیام تخریب، آدم‌کشی و ناامنی را به سراسر دنیا می‌فرستند.
آیت الله حسینی بوشهری
آیت الله حسینی بوشهری
 به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست تخصصی که با حضور فرمانده انتظامی استان قم برگزار شد اظهار داشت: پرداختن به مقوله دین و امنیت آن هم به صورت تخصصی باید از روزهای اولیه انقلاب انجام می‌شد که ما کتاب‌ها و دستورالعمل‌های مشخصی برای آن داشته باشیم اما با شرایطی که دشمنان در اوایل انقلاب بر کشور ایجاد کردند فرصت فکر کردن و نظریه‌پردازی در این زمینه کاهش پیدا کرد.
 
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه پرداختن به دو مقوله امنیت و دین عبادت محسوب می‌شود و از رهگذر باور بر دیگران می‌توان تاثیر گذاشت نه از رهگذر زور، گفت: بین باورها و عملکرد؛ فاصله وجود دارد، انقلاب اسلامی براساس باورهای دینی شکل گرفته است و ما زیر ساخت‌های لازم را داریم بنابراین باید نظریات را تحکیم بخشیده و پایه‌ها را استوار کنیم.
 
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به بحران کشور مصر افزود: اگر الگوهای ما ارائه می‌شد و کشورها از مدل روشن استفاده می‌کردند شاید مصر به این سرنوشت دچار نمی‌شد.
 
وی بیان داشت: شورای امنیت با اعضا و این همه کرسی؛ امنیت را به گونه‌ای که خود می‌خواهند تفسیر می‌کنند، شورای امنیت با سکوت خود و اعضای این شورا با اقداماتشان بحران آفرینی می‌کنند و پیام تخریب، آدم‌کشی و ناامنی را به سراسر دنیا می‌فرستند.
 
آیت‌الله حسینی بوشهری اظهار داشت: مردم ایران و مردم سایر کشورهای دنیا نظام اسلامی ایران را با عملکردها و نهادها می‌شناسند، دستگاه‌ها بازتاب‌دهنده نظام هستند و هرچقدر متناسب‌تر، بهتر و همگام با دین عمل کنیم به همان اندازه در دل‌ها اثرگذاری بیشتر می‌شود.
 
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌های فی‌ما‌بین حوزه علمیه و نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد هر سه ماه یک‌بار این جلسه تخصصی تشکیل شده و توسط اعضا از روند و پیشرفت کار گزارشی ارائه شود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcjxmev.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما