سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 15651
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم خبر داد :

برگزاری سلسله نشست‌های اعضای شورای چهارم قم با شهردار و مدیران شهرداری

قم نيوز : قم نیوز: عضو منتخب شورای شهر چهارم قم گفت: اعضای شورای شهر چهارم سلسله جلساتی را برای آشنایی با فرآیندهای شهرداری با مدیران این نهاد شهری داشته اند.
برگزاری سلسله نشست‌های اعضای شورای چهارم قم با شهردار و مدیران شهرداری
 به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان با اشاره به فعالیت‌های اعضای شورای چهارم اظهار کرد: اعضای شورای چهارم در روزهای اخیر سلسله جلساتی را با مدیران و معاونان شهرداری، شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌های تابعه شهرداری داشته اند تا با فرآیندهای شهرداری، پروژه‌ها و مجموعه ی شهرداری آشنا شوند.
 
وی اضافه کرد: جلسات اخیر به صورت غیر رسمی بوده است و اعضای شورای چهارم از شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری بازدید خواهند داشت.
 
رئیس کمیسیون حمل ونقل و خدمات شهری با اشاره به دیدارهای اعضای شورای چهارم گفت: اعضای شورای چهارم تاکنون با استاندار، آیت الله سعیدی و آیت الله حسینی بوشهری دیدار داشته اند و قطعا در آینده با نمایندگان مردم قم در مجلس دیدار خواهیم ، داشت و این دیدارها و نشست‌ها را تا شروع رسمی فعالیت شورای شهر چهارم خواهیم داشت.
 ذاکریان برگزاری جلسه با شهردار را یکی از برنامه‌های اخیر اعضای شورای چهارم دانست و افزود: روز شنبه جلسه ای با حضور شهردار قم و اعضای شورای چهارم برگزار شد و در این جلسه شهردار گزارشی از عملکرد و پروژه‌های شهرداری داد.
 
وی افزود: در این جلسه شهردار گزارشی مالی شهرداری را داد و منابع درآمدی و هزینه‌های شهرداری را برای اعضای شورای چهارم تشریح کرد.
 
عضو منتخب شورای شهر چهارم قم با اشاره به بحث انتخاب شهردار اظهار کرد: هنوز بین اعضای شورای چهارم صحبتی در خصوص انتخاب شهردار نشده است و اگر بحثی مطرح شده است، در حد گمانه زنی‌ها است.
 
رئیس کمیسیون حمل ونقل و خدمات شهری آغاز فعالیت شورای چهارم را 12 شهریورماه دانست و افزود: اعضایی با تخصص‌ها و تجربه‌های مختلف و متنوع در شورای چهارم حضور دارند که  امیدواریم حضور این افراد به تخصصی شدن و قوام تصمیمات  شورا کمک کند.
 
ذاکریان با اشاره به افزایش اعضای شورای شهر قم گفت: زیرساخت‌های افزایش اعضای شورای چهارم دیده نشده است و اگر مدیریت واحد شهری در کشور پیاده می‌شد و حوزه اختیارات شوراها گسترش پیدا می‌کرد، افزایش اعضای شورای شهر کارکرد بیشتری پیدا می‌کرد.
 
وی اضافه کرد: در وضعیت فعلی افزایش اعضای شورای شهر باعث تضارب بیشتر آرا شده و تصمیم‌های پخته تری در شورای شهر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchz-nz.23nmmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما