يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 15709
مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم خبر داد:

احداث سایه‌بان 3 هزار متری در پایانه قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: به منظور خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به زائران و مسافران سایه‌بان 3 هزار متری در این پایانه نصب خواهد شد.
احداث سایه‌بان 3 هزار متری در پایانه قم
 به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی گفت: پایانه مرکزی قم، یکی از پایانه‌های مهم شهر به شمار می‌رود که روزانه مسافران بسیاری از آن به سراسر کشور منتقل می‌شوند.
 
وی عنوان داشت: حجم عظیم مسافران و همچنین استقبال کنندگان آنها به گونه‌ای است که آنها از سالن‌ها استفاده نکرده و شهرداری برای رفاه حال مردم سایه‌بان ایجاد خواهد کرد.
 
مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم افزود: برای احداث این سایه‌بان که 3 هزار متر مربع وسعت خواهد داشت، 400 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که طی یک پروسه سه ماهه به اتمام می‌رسد.
 
عزتی با اشاره به اعزام زائران عتبات و حج از پایانه مرکزی گفت: حجم استقبال کنندگان از این زائران بسیار زیاد است که امیدواریم بتوانیم با طراحی این سایه‌بان بخش عمده‌ای از مشکلات آنها در گرما و آفتاب قم را برطرف سازیم.
 
وی افزود: به صورت میانگین روزانه دو الی پنج دستگاه اتوبوس از پایانه قم به عتبات و حج اعزام می‌شوند که در حدود 500 نفر بدرقه کننده دارند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcb9zb8.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما