چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 15765
شهردار منطقه پنج خبر داد:

احداث 3 بوستان جدید در منطقه 5 قم تا پایان سال

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 5 قم از احداث سه بوستان جدید تا پایان سال جاری در سطح این منطقه و همچنین پیشرفت 80 درصدی اجرای ادامه بلوار شهید کبیری خبر داد.
احداث 3 بوستان جدید در منطقه 5 قم تا پایان سال
به گزارش قم نیوز، سید جمال‌الدین حسینی با اشاره به اینکه هفته گذشته مجموعه پرسنل شهرداری منطقه پنج در قالب جشن خدمت 26 پروژه عمرانی، خدماتی و فضای سبز را به مردم شریف این منطقه از قم تقدیم کردند اظهار داشت: پروژه‌های بهره برداری شده تنها گوشه‌ای از خدمتی است که در این منطقه صورت گرفته و طرح‌های متعدد عمرانی و خدماتی و فضای سبز در سطح منطقه در حال اجرا است که به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.
 
وی ادامه داد: در بحث توسعه معابر شهری، موضوع تملک ادامه بلوار شهید کبیری و اتصال آن به بلوار پیامبر اعظم (ص) را در دستور کار داریم که تاکنون مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار صرف تملک آن شده و بیش از 80 درصد پیشرفت داشته است.
 
شهردار منطقه 5 قم افزود: پروژه تعریض خیابان فردوسی، حد فاصل میدان پلیس تا خیابان کلهری برنامه دیگر شهرداری منطقه پنج است که تاکنون 40 درصد پیشرفت براساس اعتبار آن داشته است.
 
حسینی همچنین از تملک املاک واقع در ابتدای بلوار ظهور در منطقه جمکران خبر داد و ابراز داشت: شهرداری منطقه پنج در حال اصلاح هندسی خیابان ظهور بوده که به زودی به اتمام رسیده و امیدواریم پس از آن تردد منظم‌تری را در این خیابان شاهد باشیم.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری منطقه پنج در خصوص گسترش و ترویج فضای سبز ابراز داشت: علاوه بر بوستان‌هایی که هفته گذشته به بهره‌برداری رسید احداث سه بوستان دیگر را در دستور کار قرار داده‌ایم که این سه بوستان در منطقه کلهری، بلوار ‌بهاءالدینی و جمکران در حال احداث هستند که پس از اتمام عملیات عمرانی،‌در اختیار مردم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdk50f.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما