يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب : 16040
شهردار منطقه 8 قم خبر داد:

اجرای طرح استقبال از مهر توسط شهرداری پردیسان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 8 قم از اجرای طرح استقبال از مهر توسط شهرداری پردیسان خبر داد.
اجرای طرح استقبال از مهر توسط شهرداری پردیسان
به گزارش قم‌نیوز، سیدعبدالله سلیمانی امروز در قم گفت: شهرداری پردیسان، پیرو دستور شهردار قم و تاکید شورای اسلامی شهر  و به منظور استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس اقدام به ارائه خدمات لازم برای آماده سازی مدارس و معابر منتهی به مدارس کرده است.
 
وی افزود: در این راستا شهرداری خدماتی از قبیل بهسازی پیاده‌روهای منتهی به مدارس، بهبود وضعیت باغچه‌ها و فضای سبز معابر منتهی به مدارس، شست و شو و نظافت مدارس، نصب سطل زباله و پل‌های فلزی، رنگ‌آمیزی جداول و خطوط عابر پیاده و ... را ارائه کرده است.
 
شهردار منطقه 8 قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرداری منطقه هشت در طرحی اقدام به تکریم مساجد پردیسان کرده است.
 
سلیمانی بیان کرد: با توجه به دستورات شهردار کلانشهر قم و شورای اسلامی شهر و با توجه به تاکید امام جمعه پردیسان، طرح تکریم مساجد را به منظور تسریع ارائه خدمات عمرانی و بهسازی فضای پیرامون مساجد پردیسان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
 
وی افزود: بدین منظور اجرای موزائیک فرش پیاده‌روها، کاشت نهال، باغچه‌سازی، انتقال خاک و نخاله اطراف مساجد، ساخت و نصب پل‌های فلزی و به طور کلی بهسازی فضای  پیرامون و معابر منتهی مساجد پردیسان از جمله اقدامات انجام شده در این طرح است.
 
سلیمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انجام این اقدامات توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در امر تسهیل عبور و مرور نمازگزاران برداریم.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcawwn6.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما