يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 15794
سرپرست شرکت گاز استان قم خبر داد:

اجرای 3 هزار کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شرکت گاز استان قم گفت: بیش از 3 هزار کیلومتر شبکه و لوله‌گذاری تاکنون برای گازرسانی به واحدهای مختلف در سطح استان اجرا شده است.
اجرای 3 هزار کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در استان قم
 به گزارش قم نیوز، از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، غلامرضا فرجی اظهار داشت: به منظور تأمین انرژی بخش‌های مختلف از جمله صنایع، واحدهای تجاری، مسکونی و ناوگان حمل و نقل بیش از 3000 کیلومتر لوله‌گذاری در سطح استان انجام شده که حدود 2400 کیلومتر آن در سطح شهرها و حدود 600 کیلومتر در سطح روستاها در زیر زمین دفن شده است.
 
وی افزود: خدمات‌رسانی از طریق گازرسانی در سطح استان با نصب 12 ایستگاه C.G.S، 6 ایستگاه T.B.S-C.G.S و 66 ایستگاه T.B.Sبه شهروندان صورت می‌پذیرد.
 
سرپرست شرکت گاز استان قم در خصوص کاهش حوادث احتمالی و تقویت شبکه‌ها در راستای ایمن‌سازی و استمرار گازرسانی به مشترکان اظهار داشت: نسبت به جمع آوری شیرهای پیاده رو و  علمک‌های گلدانی و علمک‌های بلا استفاده و در معرض حادثه، ایمن سازی شبکه‌های آسیب پذیر و تأسیسات ایستگاه‌ها و ... در سال گذشته اقدام شده که بالغ بر 6 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.
 
وی ادامه داد: ضمناً به منظور ایمن‌سازی ساختمان ایستگاه‌های C.G.S و T.B.S برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته که در آینده در صورت تخصیص بودجه مناسب اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfjedy.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما