دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 15864
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم خبر داد:

راه‌اندازی دو بوستان ویژه بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم از راه‌اندازی دو بوستان ویژه بانوان در قم خبر داد و گفت: امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که در هر منطقه از شهر قم یک بوستان ویژه بانوان داشته باشیم.
راه‌اندازی دو بوستان ویژه بانوان در قم
به گزارش قم نیوز، محسن نصیری با اشاره به اینکه شهرداری قم با نهاد کتابخانه‌های عمومی قم داشته و وظایف قانونی خود را انجام داده است تصریح کرد: ولی متاسفانه از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور کمک ارائه شده از سوی قم برداشته شده و آن را در اختیار نهاد کتابخانه‌های قم ندادند.
 
وی تصریح کرد: جا دارد پولی که از حساب شهرداری قم در اختیار نهاد کتابخانه‌های کشور قرار گرفته است برای توسعه کتابخوانی در قم لحاظ شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم با اشاره به تشکیل دفتر امور بانوان در شهرداری قم اظهار کرد: به دنبال شکل‌گیری مدیریت امور بانوان هستیم چرا که نیمی از جمعیت قم را بانوان تشکیل می‌دهند و باید برای آن‌ها برنامه ریزی کیفی داشته باشیم.
 
وی اضافه کرد: راه‌اندازی دو بوستان بانوان در دستور کار قرار گرفته است که مراحل انجام کار بوستان نخست در نزدیکی میدان 72 تن آغاز شده است.
 
نصیری یادآور شد: در منطقه دو نیز یک بوستان ویژه در دستور کار قرار گرفته و مکان یابی نیز انجام شده است و امیدواریم که در طول چهار سال آینده به جایی برسیم که در هر منطقه شهری یک بوستان ویژه بانوان داشته باشیم.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم بیان کرد: در سوله‌های بحران که به عنوان مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت سرای بانوان راه‌اندازی خواهد شد و دوره‌های آموزشی و دیگر خدمات به بانوان ارائه می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه کمیته بانوان در حال شکل گیری است ادامه داد: هسته اصلی آن در شورای اسلامی شهر تشکیل شده و امیدواریم از این کمیته به عنوان محلی برای برنامه‌ریزی در زمینه ارائه خدمات شایسته به بانوان استفاده کنیم.
 
نصیری با اشاره به حضور اتباع خارجی در شهر مقدس قم اظهار کرد: تاکنون کمتر برای این قشر برنامه‌ریزی شده است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و از اقامت ایشان در سطح شهر قم به نفع معرفی تشیع در دنیا استفاده کنیم؛ در این خصوص برنامه‌های مشترکی با برخی نهادها از جمله جامعه المصطفی اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdoj0f.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما