چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 15831
به همت شهرداری قم صورت می گیرد

حرکت کاروان گل وگیاه در میلاد حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) کاروان گل و گیاه با عنوان استقبال از دهه کرامت در شهر قم به حرکت در می‌آید.
حرکت کاروان گل وگیاه در میلاد حضرت معصومه(س)
 به گزارش قم نیوز، حسین رضایی نسب با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ شهروندی اظهار کرد: این حرکت خلاقانه برای ایجاد جذابیت در فضای شهر و راه‌اندازی نوعی شور و نشاط و هیجان در شهر برگزار می‌شود.
 
مدیر‌عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان این‌که برای نخستین بار این کار همزمان با فرا رسیدن عید نوروز صورت گرفت عنوان کرد:  مقرر شده تا این اقدام برای دومین بار نیز اتفاق بیفتد و همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) کاروان گل و گیاه در شهر قم به حرکت در بیاید.
 
وی به اهداف اجرای کاروان گل و گیاه اشاره کرد و بیان داشت: ترویج فرهنگ شهروندی و احترام به شهروندان را از جمله دیگر رویکرد های اجرای این طرح بوده که با اقبال عمومی مواجه شده است.
 
رضایی نسب اضافه کرد: این کار باعث فرهنگ‌سازی استفاده از گل در بین مردم و افزایش سرانه استفاده از گل و گیاه می‌شود.
 
مدیر‌عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به این که مردم علاقه زیادی به این کاروان نشان می‌دهند خاطرنشان کرد: خوشبختانه زمانی‌که برای نخستین بار این اتفاق زیبا صورت گرفت مردم شوق زیادی نشان دادند و از انجایی که حرکتی جدید و جذاب در فضای شهر بود مردم را وجد آورده و آنها را خوشحال کرد.
 
وی این حرکت را هدیه‌ای از جانب شهرداری به مردم دانست و  افزود: این کار باعث می‌شود تا مردم بدانند شهروندان برای شهرداری اهمیت دارند و شهرداری این کاروان گل را به مردم شهر کریمه اهل بیت(س) به مناسبت میلاد بانوی کرامت تقدیم می‌کند.
 
رضایی نسب اظهار کرد: با توجه به این که کار، کار سختی بوده و هزینه و زحمت زیادی برای شهرداری دارد مقرر شده تا این اقدام در مناسبت‌های مختلف و خاص انجام شود و از آنجایی که حضرت معصومه(س) جایگاه خاصی در شهر قم دارند با مناسبت ولادتشان این حرکت مهم به اجرا در می‌آید.
 
وی افزود: برای راه‌اندازی این نمایشگاه کوچک و متحرک گل و گیاه ماشین الات سبک و سنگین را گل کاری می‌کنیم که یک دستگاه تریلر و کاسکه و ماشین‌های قدیمی در نظر گرفته شده و ادوات شهرداری نیز گل کاری شده است و طراحی المان‌های مختلف به ویژه المان گنبد و بارگاه حضرت معصومه(س) بر روی این کاروان می درخشد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchz6nz.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما