دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 15732
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

واگذاری 10 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: 10 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.
واگذاری 10 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در قم
 به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، دومین جلسه شورای مسکن و حمل نقل که در استانداری قم و به ریاست معاون امور استانداری و با حضور قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان قم و دیگر مدیران استان تشکیل شد، مصوبات صورت‌جلسه پیشین برای پیگیری به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
 
در ابتدای این جلسه محمد‌امین نصراللهی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: بی تردید روند ساخت واحدهای مسکن مهر استان قم در قیاس با دیگر استان‌ها از پیشرفت خوبی برخوردار است.
 
وی در خصوص تملک اراضی تقاطع غیر همسطح پردیسان گفت: با اعمال دستور مقامات قضایی استان و اعمال ماده 9 تا پایان هفته جاری این مشکل حل می‌شود.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم یادآور شد: همچنین مقرر شد در خصوص اجرایی شدن بلوار 70 متری پردیسان طی جلسه‌ای با حضور معاون امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی در اسرع وقت این مسئله پیگیری شود.
 
در خصوص تاسیس مجتمع‌های فرهنگی محلات هشت‌گانه نیز که مقرر شده بود تا زمین آن‌ها از سوی راه و شهرسازی تأمین شده و قرار شد جلسه‌ای با حضور اداره اوقاف و مسئولان فرهنگی بسیج تشکیل و در خصوص تحویل زمین مربوطه هماهنگی به عمل آید.
 
در این جلسه در خصوص خلع ید از تعاونی‌های مسکن مهری که نتوانسته‌اند به تعهدات خویش عمل کنند مقرر شد تا در جلسه‌ای به ریاست معاون امور عمرانی استانداری قم برای واگذاری مجتمع‌های مسکن مهر مربوطه به دیگر تعاونی‌های موفق تصمیم‌گیری به‌عمل آید.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchiqnz.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما