شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 15687
همزمان با ۱۷ شوال

مراسم روز قشر بسیج ورزشکاران استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم از برگزاری مراسم روز قشر بسیج ورزشکاران همزمان با ۱۷ شوال خبرداد.
مراسم روز قشر بسیج ورزشکاران استان قم برگزار می‌شود
 به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، داود‌هاشمی ماد با اشاره به اینکه 17 شوال مصادف با جنگ تاریخی حضرت علی(ع) در جنگ خندق و سالروز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای بوده و از سوی سازمان بسیج مستضعفین به عنوان روز قشر بسج ورزشکاران نامگذاری شده است، اظهار کرد: مراسم روز قشر بسیج ورزشکاران استان قم با هماهنگی اداره‌کل تربیت بدنی و جوانان و هیئت باستانی استان، دوم شهریور ماه جاری ساعت 20:30 دقیقه در زورخانه شهید فهمیده مجموعه ورزشی شهید حیدریان واقع در بلوار محمد امین(ص) برگزار می‌شود.
 
وی از برگزاری همزمان روز قشر بسیج ورزشکاران استان همراه با مراسم بزرگداشت سالروز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای قم خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم سخنرانی مدیرکل تربیت بدنی و جوانان استان، سخنرانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه استان قم، اجرای آئین ورزش زورخانه‌ای و نیز آئین تجلیل از ورزشکاران پهلوان است.
 
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه استان قم با اشاره به اهمیت برگزاری ورزش در شجره طیبه بسیج تصریح کرد: شاخصه‌های ورزشکاران پهلوان که قرار است مورد تجلیل قرا بگیرند چیزی جز تدین، پاک‌دامنی، راستی، وطن دوستی، مردم‌داری، گذشت، وفا و تواضع نیست.
 
هاشمی با بیان اینکه 10 نفر از بسیجیان و ورزشکاران منتخب مورد تقدیر قرار می‌گیرند، اظهار کرد: از مسئولان استانی و مسئولان سپاه علی بن ابی طالب(ع) برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcgu39q.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما