يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 15708
شهردار قم تأکید کرد:

ضرورت سلامت جسمی کارکنان شهرداری برای خدمت‌رسانی بهتر

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: لازم است پرسنل شهرداری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم از نظر جسمی در وضعیت مناسبی به سر ببرند و ورزش مهم‌ترین راهکار در این زمینه محسوب می‌شود.
محمد دلبری، شهردار قم
محمد دلبری، شهردار قم
 به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در مراسم اختتامیه مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری کلان‌شهرهای کشور که شنبه‌شب در سالن شهدای شهرداری قم برگزار شد با اعلام آمادگی شهرداری قم برای ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان، اظهار کرد: لازم است پرسنل شهرداری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم از نظر جسمی در وضعیت مناسبی به سر ببرند و ورزش مهم‌ترین راهکار در این زمینه محسوب می‌شود.
 
وی افزود: برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی و این مراسم اختتامیه در قم با تلاش همه پرسنل شهرداری به ویژه معاونت اداری و مالی، مدیریت توسعه منابع انسانی و نیز اداره رفاه و سلامت کارکنان محقق شده است.
 
شهردار قم با بیان اینکه حضرت محمد(ص) در روایتی خطاب به یکی از یارانشان می‌فرمایند که پنج چیز را قبل از فرا رسیدن پنج چیز دیگر غنیمت بدان، گفت: این پنج مورد در کلام پیامبر اعظم(ص) عبارتند از جوانی پیش از رسیدن پیری، سلامتی پیش از بیماری، بی‌نیازی پیش از فقر و نداری، فراغت پیش از گرفتاری و زندگی پیش از مرگ.
 
وی ادامه داد: همه ما مفتخریم که مسلمان و شیعه هستیم و پیرو اهل بیت(ع) محسوب می‌شویم؛ رعایت دستورات آن بزرگواران در همه صحنه‌های زندگی بر ما لازم و تامین کننده سعادت دنیا و آخرتمان است.
 
شهردار قم با تأکید بر به کار بستن همه فرامین الهی و سفارشات ائمه اطهار(ع) در طول دوران زندگی، عنوان داشت: اگر به دستورات این بزرگواران به طور کامل عمل شود سعادت بشر تامین خواهد شد.َ

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcaa0n6.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما