شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 15777
معاون استاندار قم مطرح کرد:

توجه به رعایت عدالت در تحقق سلامت پایدار در جامعه

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: ارائه خدمات سلامت و مشارکت در تأمین منابع آن باید با رعایت عدالت در تحقق سلامت پایدار در جامعه باشد.
توجه به رعایت عدالت در تحقق سلامت پایدار در جامعه
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در جمع اعضای انجمن دارو‌‌سازان استان قم، سلامت را یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشر دانست و افزود: عوامل اجتماعی بیشترین تأثیر را در سلامت انسان دارد و ضروری است با اتخاذ راهکارها و تدابیر لازم از بروز شکاف و تبعیض طبقاتی در این زمینه جلوگیری کرد.
 
وی با بیان اینکه یکی از راه‌های ارتقای سلامت جامعه از طریق ارتقای کیفیت دارویی است بیان داشت: باید با تکیه بر نیروهای خلاق و متعهد و بهره‌گیری از آخرین پیشرفت‌های فناوری روز در تولید داروی مورد نیاز به خود کفایی رسیده و در آینده شرایطی فراهم شده که آرامش خاطر مصرف‌کنندگان داروی کشور تأمین شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس این سند؛ جمهوری اسلامی ایران کشوری است با مردمی برخوردار از بالاترین سطح سلامت و دارای عادلانه‌ترین و توسعه یافته‌ترین نظام سلامت در منطقه و در راستای تحقق این مهم باید همه آحاد جامعه به وظایف خود عمل کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به اهمیت کار داروسازان در سلامت و اقتصاد جامعه، داروسازان را جزو نخبگان عرصه بهداشت و درمان دانست.


انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcguu9q.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما