سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : 15810
حجت الاسلام انصاری:

هیچ بن بست اقتصادی برای ملت ایران وجود ندارد

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تهدید و تحریم نه تنها ملت ایران را در بن بست قرار نمی دهد بلکه زمینه پیشرفت بیش از پیش ملت را فراهم می کند.
هیچ بن بست اقتصادی برای ملت ایران وجود ندارد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی انصاری در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به ویژه شهید رجایی و باهنر، در سخنانی اظهار داشت: ما باید خداوند را سپاسگزار باشیم که در دولتی خدمت می کنیم که بزرگان و مسئولان آن به فیض شهادت نائل آمده اند و این مهر تاییدی بر عملکرد دولت اسلامی است.
 
وی تصریح کرد: هیچ دولتی همچون دولت کریمه اسلامی وجود ندارد که به دنبال پیگیری ارزش ها و احقاق حقوق مردم باشد و در مسیر اقامه عدل و قسط گام بردارد.
 
معاون استاندار قم با اشاره به پیروزی های مکرر ملت ایران در تحقق حماسه سیاسی در جریان انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات در حالی که دشمنان سعی در ضربه زدن به ارزش های نظم اسلامی و کمرنگ کردن حضور مردم بودند توطئه آنها را خنثی کرد.
 
وی با بیان اینکه حماسه سیاسی هنوز ادامه داشته و مردم باید در برهه های مختلف نسبت به تحقق این امر رهبری حساس باشند، خاطرنشان کرد: برنامه دولت و مردم باید در مسیر آینده تحقق جدی حماسه اقتصادی در کنار حماسه سیاسی باشد.
 
حجت الاسلام انصاری با اشاره به فشارهای متعدد دشمنان با حربه های تحریم و تهدید اقتصادی گفت: برای جمهوری اسلامی هیچ بن بستی وجود ندارد و تحریم های اقتصادی زمینه ای برای پیشرفت بیش از پیش ملت ایران در عرصه های مختلف است.
 
وی با تاکید بر اینکه یکی از ابعاد مهم تحقق حماسه اقتصادی مبارزه با قاچاق کالا است، تصریح کرد: برنامه ریزی مناسبی جهت مبارزه با قاچاق کالا صورت گرفته اما همت مدیران و مسئولان باید برخورد جدی با قاچاقچیان باشد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: همان مقدار که حماسه دینی مهم است حماسه سیاسی و اقتصادی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چراکه فرمان امام امت بوده و تاثیر بسزایی در تحکیم مبانی انقلاب و نظام اسلامی دارد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdce7v8z.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما